Про підсумки роботи у 2017 році зі зверненнями громадян в Добропільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України

Протягом поточного року робота управління була направлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду України від 27.12.2008року №247 “Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного фонду України” та від 25.02.2008року №23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.08 №109…”, Постанови Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015 року «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».

Всього за 2017 рік до управління надійшло 1242 звернення, з них 625 – на усний прийом та 459 - на виїзних прийомах.

На особистий прийом до керівництва і спеціалістів управління звернулись 1084 особи, в порівнянні з 2016 роком (416 звернень) чисельність звернень збільшилась на 160,6 %. Показник письмових звернень збільшився на 36,9 %, за 2017 рік їх 152 (2016- 111).

Прийом громадян начальником управління та його заступниками проводиться відповідно до графіка, затвердженого начальником управління.

З боку громадян, в основному були порушені наступні питання: щодо незначного підвищення пенсії після проведення перерахунків у зв’язку із збільшенням розміру прожиткового мінімуму, поновлення виплати пенсії, утримання із пенсії, роз’яснення пенсійного законодавства та інші.

За 2017 рік для попередження звернень та з метою проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи   в управлінні проведена наступна робота:

-   проведено 42 “Прямих телефонних ліній”, у ході яких звернулася 53 особи;

- керівниками і спеціалістами управління проведено 143 виїзні прийоми громадян, на яких звернулись з питаннями 459 осіб.

- проведено 252 “Гарячих телефонних ліній”, на які зателефонувало 1538 громадян.

На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень .

Основними завданнями управління є оперативне вирішення проблем громадян, з якими вони звертаються, надання, у разі потреби, консультацій чи роз'яснень.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, учасники бойових дій, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.

В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за дотриманням термінів.

Біля входу в управління розміщено кнопку виклику, завдяки якій особи з обмеженими фізичними можливостями можуть викликати спеціаліста управління для прийому документів та надання консультацій та роз’яснень.

Керівництвом управління було відвідано на дому 18 інвалідів. Проведена бесіда в телефонному режимі з 302 інвалідами. Інваліди отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому.

На першому поверсі біля громадської приймальні розміщена вся необхідна інформація про години прийому керівництвом Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області та Добропільським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області; перелік документів, необхідних для призначення різних видів пенсій, та інформація про зміни в чинному пенсійному законодавстві.

В управлінні обладнано приміщення та запроваджено обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна». Цим самим забезпечено право громадян на звернення до управління без встановлення спеціальних днів і годин прийому, без поділу за територіальним принципом в межах адміністративних одиниць, а також розмежовано функції прийому громадян та обробки поданих ними документів.

Протягом 2017 року спеціалістами управління прийнято 51183 особи, в тому числі надано роз'яснень пенсійного законодавства 5671 особі.

Для надання відповідей з питань призначення, перерахунку і виплати пенсій виділена постійно діюча "гаряча" телефонна лінія за номерами: 2-89-04, 2-89-05, яка працює протягом повного робочого дня за режимом роботи управління, що надає можливість пенсіонеру отримати роз`яснення діючого пенсійного законодавства без відвідування управління.

З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні застосовуються можливості он-лайн зв'язку в режимі Skype. Впродовж 2017 року 94 особам роз'яснено діюче законодавство. За звітний період 250 осіб скористалася зручним методом оперативного отримання необхідної інформації через Веб-портал ПФУ.         

 

Заступник начальника відділу

обслуговування громадян № 1                                           К.І. Шевелєва

logo

DOBROPOLSKAYA CITY COUNCIL

OFFICIAL WEBSITE

CONTACTS

  • Dobropole,Pershotravneva St., 83
  • ZIP CODE: 85004
  • E-mail: dgikdobropol@ukrpost.ua
  • Phone. (06277)2-78-60
  • Fax (06277)2-78-71
  • Mn-Tu. 08.00-17.00, Fr. 08.00-16.00
  • Break: 12.00-13.00

SOCIAL NETWORKS


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Dobropolskaya City Council. All rights reserved. All rights to articles, illustrations and other materials are Dobropolskaya City Council and protected by the law of Ukraine "On Copyright and Related Rights". With reference to the site.