УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса: 85000, м.Добропілля, просп. Шевченка, 15
Приймальня: (06277) 2-78-75
Інформатор: (06277) 2-80-59
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Розклад роботи управління
понеділок – четвер: з 8:00 до 17:00
п’ятниця: з 8:00 до 16:00
перерва: з 12.00 до 12.48
ПРИЙМАЛЬНЯ ПРАЦЮЄ ЩОДЕННО, БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД
Вихідні – субота, неділя
В управлінні соціального захисту населення Добропільської міської ради діє:
1. Гаряча телефонна лінія з питань надання соціальних виплат сім’ям, які перебувають у скрутному становищі. Щоденно з 8.00 до 16.00 (крім суботи, неділі) за телефоном 2-80-59.
2. Гаряча телефонна лінія з питання несвоєчасної виплати та погашення заборгованості по заробітній платі. Щоденно з 8.00 до 16.00 (крім суботи, неділі) за телефоном 2-78-75.
3. Телефон довіри (з понеділка по четвер, з 14.00 до 16.00 за телефоном 2-78-72)
Інформація про керівництво управління
Структурний поділ управління соціального захисту населення та напрямки роботи кожного підрозділу
|
Назва |
телефон |
Основний напрямок роботи відділу |
1 |
ВІДДІЛ З |
2-78-75 |
Забезпечує дотримання законодавства про працю та охорону праці на підприємствах міста, своєчасну і не нижче визначеного державою мінімального розміру виплати заробітної плати. Аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері, стан справ з укладанням колективних договорів. |
2 |
ВІДДІЛ ОБЛІКУ І |
2-78-89 |
Нарахування та виплата заробітної плати робітників управління та утримання апарату управління. Здійснення обліку видатків по обласному, державному та місцевому бюджетах по наданню допомог, пільг, субсидій та компенсаційних виплат окремим категоріям громадян. |
3 |
ВІДДІЛ ГРОШОВИХ |
2-78-77, 2-80-59 |
Прийом документів, призначення та виплата адресної грошової допомоги, житлової субсидії та компенсацій |
4 |
СЕКТОР ДЕРЖАВНИХ |
2-80-59 |
Здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги, житлових субсидій та інших компенсаційних виплат, цільовим використанням коштів державного бюджету |
5 |
СЕКТОР ПО |
2-78-75 |
Здійснення контролю за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати, припинення пенсій, призначених ПФУ. |
6 |
ВІДДІЛ ПЕРСОНІФІКО |
2-78-75, 2-80-59 |
Організує збирання, систематизацію та зберігання інформації про фізичних осіб, які мають право на пільги відповідно до Законів України в Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків Здійснює розрахунки з підприємствами та організаціями, що надають пільги на житлово-комунальні послуги пільговій категорії громадян та здійснює своєчасне нарахування та виплату компенсації особам згідно з ст.ст. 43,48 Гірничого Закону України. Організовує прийом заяв, нарахування та виплату компенсації за тверде паливо та скраплений газ. Видача посвідчень “Учасник війни”, „Інвалід війни”, „Ветеран праці”, „Жертва нацистських переслідувань”. Видача листів талонів на проїзд. |
7 |
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО |
2-80-59 |
Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про надання пільг та компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про надання пільг інвалідам, ветеранам війни та праці. Забезпечення прийняття документів від громадян для призначення компенсації особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого Закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення. Надання інвалідам та дітям-інвалідам пільг, які передбачені Законом України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” |
8 |
ВІДДІЛ АВТОМАТИЗАЦІЇ |
2-78-75, 2-80-59 |
Забезпечення збору, обробки, накопичення, зберігання баз даних інвалідів, пільговиків, одержувачів різних видів допомог, компенсацій, субсидій, супровід системного та спеціалізованого програмного забезпечення. |