Отримання персональних даних за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України стало ще більш доступним

Добропільське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області повідомляє про розширення послуг, які можливо отримати за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, а саме: запровадження сервісу СМС-інформування для застрахованих осіб та пенсіонерів; можливості отримання громадянами довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом, а також функціонування кабінету страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.

За допомогою СМС-повідомлень Пенсійний фонд інформує громадян  про результати розгляду звернення за призначенням, перерахунком та поновленням пенсії;  про утримання з пенсійної виплати та про припинення виплати пенсії; про необхідність звернення до Пенсійного фонду України для підтвердження даних про особу, про сплату страхових внесків та розмір страхового стажу.

Підключення сервісу СМС-інформування можливо або шляхом особистого звернення до територіального управління Пенсійного фонду України або за допомогою активації послуги в особистому кабінеті веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Після успішного налаштування сервісу за декілька хвилин на телефон надійде СМС-повідомлення про підтвердження реєстрації.

Щодо отримання довідок через веб-портал Пенсійного фонду України варто знати, що у такий спосіб можна отримати наступні електронні документи з QR-кодом:

- довідку про доходи пенсіонера для визначення субсидій;

- довідку про доходи пенсіонера;

- індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5);

- витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах та консульських установах, пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

Крім того, для користувача веб-порталу є можливість здійснити запис на прийом до посадової особи управління, замовити довідки, а також звернутися з питань, які входять до компетенції Пенсійного фонду України

Щодо функціонування кабінету роботодавця усім без виключення страхувальникам незалежно від форми власності, виду діяльності тощо доступний перегляд інформації стосовно сплати єдиного соціального внеску, у тому числі щодо заборгованості суб’єкта господарювання з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Окрім того, у кабінеті також містяться дані звітності щодо нарахування єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для страхувальника у його кабінеті, - це можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняних листів). До цього часу первинні дані для розрахунку - страховий стаж та розмір заробітної плати - надавали самі працівники. Для цього вони звертались до територіальних управлінь Пенсійного фонду України за необхідними довідками з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Увійти до кабінету роботодавець може, використовуючи електронний цифровий підпис.

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.

Шановні громадяни та роботодавці! Користуйтесь зручними сервісами веб-порталу Пенсійного фонду України та заощаджуйте власний час!

 

Начальник відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації

Добропільського об’єданого управління Пенсійного фонду України Донецької області О. ВОЛОШИНА

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.