Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України за 2018 рік

Протягом 2018 року робота управління була направлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду України від 27.12.2008 року №247 «Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного фонду України» та від 25.02.2008 року №23 «Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.08 №109»,  Постанови Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015  року «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».

Питання обслуговування громадян є пріоритетним в діяльності державного органу.

Створені умови для комфортного перебування громадян в управлінні:

  • достатня кількість місць для очікування;
  • в наявності кондиціонер;
  • інформаційні стенди містять необхідну та цікаву для громадян інформацію;
  • в залі очікування є питна вода та аптечка.

В управлінні обладнано два приміщення для роботи з обслуговування громадян  (м. Добропілля та смт Олександрівка).

Біля входу в управління розміщено кнопку виклику спеціаліста, завдяки якій особи з обмеженими фізичними можливостями можуть викликати спеціаліста управління для прийому документів, надання консультацій та роз’яснень.

Для отримання послуг з пенсійного забезпечення 28 інвалідів І групи та осіб, які потребують постійного стороннього догляду відвідано за місцем проживання,  в телефонному режимі вирішені питання 97 осіб з інвалідністю.

З метою вивчення довіри населення до управління ПФУ, покращення роботи по обслуговуванню громадян облаштований куточок для відвідувачів «Нам важлива ваша думка» для вивчення громадської думки з використанням різних форм: анонімне анкетування, квест-голосування, надання повідомлень до поштової скриньки «Суспільні думки», антикорупційної скриньки, можливість залишення відгуку в журналі скарг та пропозицій.

Протягом 2018 року на стаціонарних прийомах зареєстровано  31301 звернення, з них:

прийнято заяв про перерахунок, призначення,  поновлення виплати пенсій,  допомоги на поховання – 6616 (21 %),  

надано консультацій – 6353 (20 %),  

інші (реєстрація на веб-порталі, смс-інформування, надання довідок, видача пенсійних посвідчень та трудових книжок, тощо) – 18332 (59 %)

Всього за 2018 рік до керівництва управління надійшло 1427 звернень, з них 968  на особистих прийомах в управлінні, 459 на виїзних прийомах.

З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян 97 осіб скористалися можливостями он-лайн зв'язку в режимі Skype.

Протягом року збільшується кількість осіб, які користуються зручними засобами веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, а саме: за звітний період 64 особи надали запити на отримання інформації в письмовому вигляді та 1340 осіб отримали необхідні консультації за попереднім записом на прийом до спеціалістів управління.

З метою зменшення звернень на стаціонарний прийом проведно:

- 30 «Прямих телефонних  ліній», у ході яких звернулися 35 осіб;

- 497 «Гарячих телефонних ліній», на які зателефонувало 1202 громадянина;

- 137 виїзних прийомів громадян.

- 28 виїзних прийомів на віддаленому робочому місці в ЦНАП Шахівської сільської ради, на які звернулося 86 осіб.

На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень.

Широка інформаційно-роз’яснювальна робота дає можливість знизити необхідність звернення до пенсійного фонду громадян, особливо за отриманням консультацій, а це: проведення зустрічей за місцем проживання, з ветеранськими та громадськими організаціями, заняття «Школи майбутнього пенсіонера»,»Днів відкритих дверей», «Днів Пенсійного фонду», семінарів, нарад, засідань «круглого столу», розповсюдження буклетів та листівок та ін.

Результатом проведеної роботи стало зменшення кількості звернень громадян на стаціонарний прийом у 2018 році в порівнянні з минулим на 39 %.

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.