Пояснювальна записка про виконання зведеного бюджету м.Добропілля за перше півріччя 2018 року

До зведеного бюджету м. Добропілля за 1 півріччя 2018 року надійшло 370736,3 тис. грн. податків, зборів та інших неподаткових платежів, у тому числі до загального фонду (без трансфертів) – 119552,3 тис. грн., що  становить 103,7% планових призначень звітного періоду, до спеціального фонду – 75500,6 тис. грн. або 91,4% уточнених річних призначень. По міжбюджетним трансфертам виконання  плану склало 87%. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів по загальному та спеціальному  фондам збільшилися в 1,4 рази або на 60889,7 тис. грн. По міжбюджетним трансфертам надходження у порівнянні з 1 півріччям минулого року збільшилися на 17,8%.

Загальний фонд

            Доходи загального фонду за 1 півріччя 2018 року склали 119552,3 тис. грн., що до  плану звітного періоду становить 103,7%. Найбільшу питому вагу в загальному фонді займає податок на доходи фізичних осіб (81,7%). За звітний період надходження склали 97733,6 тис. грн. при планових призначеннях 95210,7 тис. грн., або 102,6%. Виконання пояснюється збільшенням надходжень від основного бюджетоутворюючого підприємства ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля», бюджетних установ міста та органів місцевого самоврядування. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надійшло податку на доходи фізичних осіб на 5,3% більше, або на 4911,4 тис. грн.

            Податку на майно в частині плати за землю за 1 півріччя поточного року надійшло 5811,4 тис. грн.: при плані звітного періоду 5184,7 тис. грн. виконання склало 112,1%. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження плати за землю збільшилися на 26,5%, або на 1216,2 тис. грн. за рахунок застосування нової нормативної грошової оцінки земель.         

            По податку на прибуток надходження склали 214,8 тис. грн., або 92,6% до плану звітного періоду. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 15,9% або на 29,4 тис. грн. за рахунок більшої сплати податку КП «Добропільська служба єдиного замовника», КП «Новодонецьксервіс» та КП «Білицький міський парк культури та відпочинку».

            За 1 півріччя 2018 року надійшло до бюджету акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію підакцизних товарів на загальну суму 4648,7 тис. грн. при плані звітного періоду 4288,6 тис. грн., або виконання плану склало 108,4%.

            Надійшло єдиного податку  за звітний період поточного року 8967,5 тис. грн., або на 3,9% більше плану звітного періоду.

            Додатковим джерелом наповнення доходної частини бюджету міста є проценти банку за розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету, які за 1 півріччя поточного року надійшли в сумі 131,7 тис. грн.

            По коду 21081500 «Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів» надійшло 55 тис. грн., виконання плану склало 137,5%. Надійшли кошти від п’яти порушників законодавства.

            Надійшло за 1 півріччя поточного року адміністративного збору за проведення реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в сумі 40,2 тис. грн., виконання плану склало 108,2%.

            За 1 півріччя поточного року надійшло інших адміністративних послуг у сумі 616,9 тис. грн. при плані поточного періоду 564,5 тис. грн., виконання плану склало 109,3% або на 52,4 тис. грн. більше плану. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися у 2,6 рази або на 378,7 тис. грн. за рахунок зарахування збору за видачу паспортів громадянина України та закордонних паспортів.

            По коду 22080400 „Надходження від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності” надходження склали 616,6 тис. грн., або 112,5%  затвердженого плану звітного періоду.   

            По коду 24060300 «Інші надходження»  в бюджет надійшло 89,8 тис. грн., з них: повернення фінансування минулих років – 24,2 тис. грн., плата за користування місцем розташування рекламних засобів – 28,1 тис. грн.(платники ФОП Сасс Л.П., Цибульська О.В., Вальт О.А., Питовий Є.А., Стойчан Л.М., ТОВ «АТБ Маркет»), відшкодування за лікування потерпілих – 0,3 тис. грн. та відшкодування перевитрат бюджету від неправомірних дій згідно рішення суду – 37,2 тис. грн.

Спеціальний фонд

            До спеціального фонду бюджету м. Добропілля за 1 півріччя 2018 року надійшло 75500,6 тис. грн.,  до відповідного періоду минулого року надходження збільшилися у 3,4 рази.

            Основним джерелом надходжень спеціального фонду  є власні надходження бюджетних установ (96,2%). Мобілізовано 72616,8 тис. грн., або 91,7% до уточнених річних планових призначень.           

           Надходження до фонду охорони  навколишнього природного середовища склали    1396,6 тис. грн., або 72% річного обсягу, з них: надходження екологічного податку – 1394,3 тис. грн., збору за забруднення навколишнього природного середовища  –  2,3 тис. грн.

            До бюджету розвитку надійшло 139,5 тис. грн., з них: коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 139,4 тис. грн. та кошти від відчуження майна комунальної власності – 0,1 тис. грн.

Надходження коштів до цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування за 1 півріччя 2018 року склали 1347,7 тис. грн.

Стан недоїмки по платежах до бюджету

           Обсяг податкового боргу по м.Добропілля станом на 01.07.2018 склався в сумі 745,8 тис. грн., що менше ніж на початок року на 3,8% або на 29,8 тис. грн. Заборгованість виникла по платежам: податку на доходи фізичних осіб – 97,9 тис. грн., єдиному податку – 165,5 тис. грн., платі за землю – 185,3 тис. грн., адміністративним штрафам та іншим санкціям – 124,7 тис. грн., податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів – 23,8 тис. грн., акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 1,8 тис. грн. та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 0,1 тис. грн.

          Крім того, має місце недоїмка по коду 22080400 «Надходження від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності». Станом на 1 липня поточного року заборгованість по орендній платі зменшилася в порівнянні з заборгованістю на початок року на 4,3 тис. грн. і складає 146,7 тис. грн. Найбільша сума заборгованості залишається по ТОВ «Донбас-Люкс» - 129,3 тис. грн., ФОП Лаунбраун В.Е. – 9,9 тис. грн., ФОП Мілевська Г.В. – 6,5 тис. грн., ФОП Горенков Е.В. – 0,8 тис. грн. По ТОВ «Донбас-Люкс» рішенням Господарського суду Донецької області від 25.02.2016 по справі №905/3628/15 позовні вимоги Добропільської міської ради щодо сплати заборгованості задоволені.

Виконання бюджету м. Добропілля по видатках становить 361727,6 тис. грн. (або 55,2 % річних призначень з урахуванням змін), у тому числі по загальному фонду – 284976,5 тис. грн. (52,1 %), спеціальному – 76751,1 тис. грн. (70,6%). У порівнянні з минулим роком сума видатків збільшилася на 28,4 % або  на 80,1 млн. грн..

Всі галузі фінансувались з урахуванням покриття першочергових витрат.

Планові показники  звітного періоду виконані по фінансуванню видатків:

  • на утримання установ соціально-культурної сфери на 91,3%,
  • на соціальне забезпечення – 92%,
  • на утримання органів місцевого самоврядування – 93%,
  • на житлово-комунальне господарство – 85,5%,
  • на інші видатки (КФК 7100, 7300, 7400,7640,7800) – 78,3%.

            Із загальної суми проведених видатків загального фонду бюджету м.Добропілля без урахування міжбюджетних трансфертів на утримання установ соціально-культурної сфери міста спрямовано 157035,1 тис. грн. (питома вага – 63,8%), на соціальний захист – 67087,8 тис. грн. (27,3%), на утримання органів місцевого самоврядування – 17287,8 тис. грн. (7%), на видатки житлово-комунального господарства – 3247,7 тис. грн. (1,3 %), на інші видатки – 1413,5 тис. грн. (0,6 %).

Структура видатків загального фонду за економічною класифікацією складається із видатків на оплату праці – 63,1%, на медикаменти та перев’язувальні матеріали – 0,6 %, на продукти харчування – 1,4%, на енергоносії – 4,5%, на соціальне забезпечення – 26,9%. Питома вага захищених статей в загальній сумі видатків бюджету складає 96,5%.

Спеціальний фонд виконано на 70,6% до затверджених на рік показників з урахуванням змін.  Кошти бюджету розвитку виконані у обсязі 4066,2 тис. грн. (15,4% планових річних призначень), місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища освоєні у обсязі 594 тис. грн. (30,6%). По власним надходженням бюджетних установ виконання планових показників становить 72079,9 тис. грн., або 91,2% до затверджених бюджетних призначень з урахуванням змін, в тому числі від прийняття до комунальної власності котелень в місті Білицьке і селищі Новодонецьке на 32,7 млн.грн..

Державне управління (ТКВКБМС 0100)

На утримання органів місцевого самоврядування на 2018 рік заплановано на рік з урахуванням змін 36496 тис. грн., план на звітний період – 18601,7 тис. грн.  Загальна сума змін відповідно до рішень рад становить 5579 тис. грн.: за рахунок вільного залишку, внесення змін до доходної частини бюджету та перерозподілу з інших кодів. 

Виконання складає 17287,8 тис. грн., або 92,9% планових призначень поточного періоду. В загальній сумі видатків видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 89,2%, енергоносії – 2,7%, інші поточні видатки – 8,1%.

На балансі органів місцевого самоврядування знаходяться 15 автомобілів та 2 орендується. Касові видатки на утримання транспорту становлять 618,4 тис. грн., з них: заробітна плата з нарахуваннями – 256,1 тис. грн. (питома вага 41,4%), утримання транспортних засобів – 362,3 тис. грн.

            Видатки на виконання державних програм по кодам 0150, 0160 не планувались та не проводились.         

            Загальна сума запланованих видатків по спеціальному фонду з урахуванням змін – 573,5 тис. грн., виконання становить 278,7 тис. грн. або 48,6% річних планових призначень.

          За власними надходженнями спеціальний фонд формується від послуг РАЦСу, здачі в оренду приміщень, основних засобів. На звітну дату касові видатки становлять 203,1 тис. грн., або 41,8% плану на рік.

Доходи від послуг РАЦСу – 4 тис. грн. спрямовані на придбання канцтоварів, захищених носіїв для електронних ключів, фотопапір, ремонт та заправку картриджів, ремонт принтерів .

            Доходи від оренди – 161,7 тис. грн. спрямовані на придбання стендів, жалюзі, будматеріалів, дверей, засобів КЗІ, запчастин, ремонт та заправку картриджів, страхування цивільно-громадської відповідальності, публікації в газеті, підтримку програмного забезпечення, послуги інтернету, веб-хостінгу,  ремонт автомобіля, сплату податку на землю.

За рахунок залишків на початок року 37,4 тис.грн. придбано ноутбук та запчастини для автомобіля.

Майно, яке здається в оренду:

  • Добропільською міською радою – приміщення їдальні, кабінети адмінбудинку;
  • Білицькою міською радою – службові приміщення, 2 сміттєвози, вантажна газель, основні засоби, пасажирський мікроавтобус, трактор, бульдозер;
  • Білозерською міською радою – приміщення автостанції, сміттєвоз;

-  Новодонецькою селищною радою – службові приміщення, 2 трактори, ліктьовий підйомник, авто LDV 400 Convoy.

За рахунок бюджету розвитку заплановано 87,6 тис. грн., виконання склало 86%. Видатки проведені у сумі 75,6 тис. грн. – придбаний теплолічильник та меблі.

На звітну дату штатна чисельність органів місцевого самоврядування складає 203 од., в тому числі Добропільської міської ради – 159 одиниць: 33 - апарату міської ради та її виконавчого комітету, 48 - виконавчих органів ради, 2 - відділу культури і туризму, 54 - управління соціального захисту населення, 16 - фінансового управління, 6 - відділу освіти; виконавчого комітету Новодонецької селищної ради – 11 од., виконкому Білицької міської – 16 од. та виконкому Білозерської міської рад – 17 од. В порівнянні з початком року збільшилася штатна чисельність на 6 одиниць - згідно з рішенням Добропільської міської ради від 22.12.2017 №7/36-14 «Про структуру та штатну чисельність апарату Добропільської міської ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів Добропільської міської ради на 2018 рік» введена 1 шт.од. прибиральника службових приміщень, від 17.01.2018 №7/37-6 - введені 3 шт.одиниці (провідного спеціаліста служби у справах дітей, секретаря міського голови, адміністратора відділу надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру) в апараті Добропільської міської ради та її виконавчому комітеті, рішенням Білозерської міської ради від 22.12.2017 №7/38-12 «Про структуру та штати міської ради та її виконавчого комітету на 2018 рік» - 1 шт.од. діловода у виконкомі Білозерської міської ради, від 19.04.2018 року № 7/43-8 – введена 1 шт.од. прибиральника службових приміщень.  На звітну дату вакантні 5 посад.

Освіта (ТКВКБМС 1000)

На 2018 рік по загальному фонду на освіту заплановані видатки у сумі 196102,6 тис.грн., план з урахуванням змін склав 199395,3 тис.грн., в тому числі на І півріччя – 112781,7 тис.грн.  Касові видатки склали 106632,1 тис. грн., або 94,5% плану. Протягом звітного періоду  вносилися  зміни до плану: збільшено за  рахунок вільного залишку на 2916,6 тис.грн. (в т.ч. залишку освітньої субвенції  на початок року 2443,7 тис.грн.), збільшено за рахунок субвенцій з держбюджету на 2318,3 тис.грн., зменшено і спрямовано на інші функції  1942,2 тис.грн. 

Уточнений обсяг запланованих видатків загального фонду за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету на 1 півріччя складає 43729,8 тис.грн., фактично надійшло 43729,8 тис.грн., профінансовано та використано (каса) – 43583,5 тис.грн., або 99,7%. Субвенція з державного бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної освіти «Нова українська школа» надійшла у сумі 744,4 тис.грн., використано 7,7 тис.грн. на відрядження для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, не використана субвенція у зв’язку з підготовкою технічного завдання для тендерних закупівель, термін проведення яких настає у серпні.  Субвенція з державного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та на оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів за 1 півріччя надійшла у сумі 1325,2 тис.грн., касові видатки проведені у сумі 38,5 тис.грн., використання субвенції за потребою буде проводитись протягом року.

Фактичні видатки на харчування (по загальному та спеціальному фондах) склали 3606,8 тис. грн. Вартісні показники  становлять:

 - по дитячим дошкільним закладам  20,13 грн при запланованих  19,64 грн.;

 - загальноосвітнім школам харчування учнів 1-4 класів – 6,62 грн. при плані 7 грн., по  школі – інтернат - в межах запланованих 30,25 грн.;

 - пільгової категорії учнів  – 7,97 грн. при плані 8,77 грн.   за 1 діто-день.

Зменшенню вартості харчування в загальноосвітніх закладах сприяло використання у першому кварталі залишків продуктів харчування на початок року. Збільшення вартості харчування по дитячим дошкільним закладам відбулося внаслідок підвищення цін.

Видатки на оздоровлення та відпочинок 302 дітей у пришкільних таборах склали 78,1 тис.грн.

По коду 1162 «Інші освітні програми» видатки склали 198,5 тис.грн. На виконання програми «Кадри охорони здоров’я» витрачено 8,4 тис.грн. на навчання 1 студента; на виплату стипендій обдарованим дітям 50,4 тис.грн., транспортні послуги на перевезення дітей склали 16 тис.грн., придбання подарунків обдарованим дітям – 107,4 тис.грн.

Видатки на видачу одноразової допомоги 9 дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 2018 році виповнюється 18 років, склали 16,3 тис. грн.(9чол.*1810 грн.).

План по видатках з урахуванням змін за спеціальним фондом складає 16073,3 тис.грн.  Касове виконання – 45,1% до річного плану.

Проведені видатки бюджету розвитку у сумі 1868,9 тис.грн.:  на придбання обладнання і предметів довгострокового використання – 56,3 тис.грн., співфінансування проектів ДФРР по капітальному ремонту НВК №7, ЗОШ №17 – 1098,2 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації , експертиза – 714,4 тис.грн.

За рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків отримані безкоштовні підручники, медичне обладнання та вироби медичного призначення, пледи та паливно-мастильні матеріали для школи-інтернат, відеокамери,  проведено частковий ремонт-утеплення горищного перекриття та інше на суму 920,1 тис.грн.; прийняте майно в рамках реалізації проекту «Муніципальна енергетична реформа в Україні» для ДНЗ «Казка» у сумі 852,5 тис.грн.,  всього на 1772,6 тис.грн.

По закладам освіти штатна чисельність на 01.01.2018 року становила 2130,5 шт.од., штатна чисельність на 01.07.2018 року становить 2134,25 шт.од. Збільшення відбулося:  на 1 штатну одиницю в мережі по дошкільним закладам освіти, а саме, введено посаду асистента вихователя; на 2,75 шт.од. у зв’язку із створенням інклюзивно-ресурсного центру.

На звітну дату 6 шт.од. - вакантні посади, 39 шт.од. - сезоних працівників.

Охорона здоров’я (ТКВКБМС 2000)

Планові призначення з урахуванням змін на рік склали 74772,5 тис. грн., план на звітний період – 44907,3 тис. грн. Касові видатки по галузі – 42407,9 тис. грн., або 94,4 % .

Уточнений обсяг запланованих видатків загального фонду за рахунок медичної субвенції з державного бюджету на 2018 рік складає 49788,7 тис. грн., планові призначення на звітний період – 29060 тис. грн., фактично надійшло 29060 тис. грн., використання (каса) склало 28880,8 тис. грн., або 99,4 %. Субвенція з державного бюджету на  відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань при плані 891,7 тис. грн. надійшла у повному обсязі, використано 887 тис. грн., або 99,5 %. Субвенція з державного бюджету на лікування хворих на цукровий діабет використана на 98,3% (503 тис. грн.) при плані 511,9 тис, грн. В травні 2018 року були виділені кошти медичної субвенції з обласного бюджету за рахунок залишку медичної субвенції для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 460,4 тис. грн. Планові призначення на звітний період склали 115,2 тис. грн., використання (каса) – 63,9 тис. грн., або 55,5 %. Державні субвенції не використані в зв’язку із наданням звіту аптеками у наступному звітному періоді і використанням залишків інсуліну. Субвенції з Добропільського району та Шахівської сільської ради для надання медичної допомоги населенню надійшли відповідно у сумі 2952 тис. грн. та 470,4 тис грн., касове виконання склало 2934,5 тис. грн. (99,4 %) та 447,6 тис. грн.(95,2 %).

З загальної суми залишків медичної субвенції – 1557,3 тис. грн. розподілено 1369 тис. грн., планові призначення на І півріччя склали 1176 тис. грн., касове виконання – 906,4 тис. грн., або 77,1 % в зв’язку із тривалою тендерною процедурою по окремих віидатках.

По КЕКВ 2220 “Медикаменти та перев’язувальні матеріали” річні планові призначення (з урахуванням програмних заходів) становлять 2362,8 тис. грн., на звітний період – 1511,5 тис. грн. Виконання склало 1249,2 тис. грн. або 82,6 %. Фактичне виконання  дорівнює 1602,2 тис. грн.. По програмних заходах по кодам 0112142  «Програми і централізовані заходи боротьби з туберкульозом» та 0112143 «Програми і централізовані заходи профілактики ВІЛ-інфекції/СНІДу» річні планові призначення становлять 448,5 тис. грн. та 102,4 тис. грн., касове виконання – 440,9 тис. грн. та 87,4 тис. грн., або 98,3 % та 85,4 % відповідно. Кошти використані не в повному обсязі через використання залишків медикаментів на початок року та проведення процедури електронних закупівель.

При ліжковому фонді у 310 ліжок норма на медикаменти стаціонару запланована у сумі 7,59 грн., ветеранські – 65 грн. Фактична вартість одного ліжко-дня стаціонару склала 16,47 грн., ветеранського ліжка – 35,68 грн.

При ліжковому фонді у 145 денних ліжок норма на медикаменти запланована по  1,2 грн. Фактична вартість одного ліжко-дня склала 4,3 грн.. Медикаментозне забезпечення амбулаторних відвідувань заплановано по 1,1 грн., фактична вартість амбулаторного відвідування склала 1,9 грн. Стоматологічні відвідування заплановані по 5,74 грн., фактична вартість становить 2,55 грн.

Виконання ліжко-дня стаціонару склало 98,4%, ветеранського ліжка 23,5%.

Виконання ліжко-дня по денному стаціонару склало 109,9%. Амбулаторні відвідування ДЛІЛ та ДЦПМСД виконані на 81,7%, через відсутність сполохів вірусних захворювань (ОРВІ та грип), проведення профілактичних заходів та попередження інфекцій, зменшилась кількість  звернень населення. Стоматологічні відвідування виконано на 100,8%.

По КЕКВ 2230 “Продукти харчування” річні планові призначення (з урахуванням програмних заходів) заплановані у сумі 878,5 тис. грн., на звітний період – 567,1 тис. грн. Касові видатки склали 58,9 % до плану на поточний період або 334 тис. грн. Фактичне виконання – 532 тис.  грн. Видатки на 1 ліжко-день, враховуючи 3-х разове харчування, у звичайному стаціонарі заплановані по 3,4 грн., факт – 4,98 грн. (використані залишки продуктів харчування). Ветеранські ліжка заплановані по 55 грн., факт – 49,65 грн. Середня вартість 1 ліжко-дня склала 5,48 грн. Забезпечено харчуванням 90 донорів, вартість харчування склала  36 грн.. Спеціальним харчуванням забезпечені 2 дитини, хворі на фенілкетонурію, 2 дитини з малозабезпечених сімей - 40 пачок «Малятко», по коду 2143 молочними сумішами забезпечено 17 дітей у кількості 616 пачок, по коду 2142 надані 122 продуктових набори 32 хворим на туберкульоз (мешканцям Добропільського району за рахунок залишків, населенню м. Добропілля та Шахівської сільської ради за рахунок призначень поточного року). Низький відсоток виконання по видатках на продукти харчування склався у зв’язку з використанням залишків продуктів харчування.

По показнику “Соціальне забезпечення” по КЕКВ 2710 «Виплата пенсій і допомоги» заплановано на рік 346,7 тис. грн., на звітний період – 183,3 тис. грн. Касові і фактичні видатки склали 176,2 тис. грн., або 96,1 % до плану (виплата пенсій за списком 1, 2).

 По КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню» річні призначення з урахуванням програмних заходів складають 3862,9 тис. грн., на  І півріччя – 2082,2 тис. грн. Касові і фактичні видатки складають 2017,1 тис. грн., або 96,9% до плану. За звітний період 465 громадян пільгової категорії отримали медикаменти за рецептами лікарів; безоплатним зубопротезуванням забезпечено 19 громадян; проведене страхування працівників пожежної охорони і членів добровільних дружин 15 осіб; страхування медичних працівників та інших осіб на випадок інфікування ВІЛ під час виконання професійних обов’язків 340 осіб.  Залишок невикористаних коштів утворився внаслідок того, що проведення витрат відбувається згідно наданих рахунків, виставлених аптекою по фактичному зверненню хворих на отримання препаратів інсуліну.

У І півріччі по спеціальному фонду заплановано  доходи від надання платних послуг установами охорони здоров’я, оренди майна та від реалізації майна, благодійних внесків, грантів та дарунків у сумі 8538,2 тис. грн. Станом на звітну дату надійшло доходів на суму 6869,4 тис. грн. Видатки склали 6725,8 тис. грн., використані залишки на початок року.

В межах бюджету розвитку заплановані видатки у сумі 161 тис. грн., касові видатки склали 54,3 тис. грн. Кошти не освоєні у зв’язку з запізненням із складанням угоди. 

По закладам охорони здоров’я  штатна чисельність на 01.01.2018 року становила 1091,5 шт. од., штатна чисельність на 01.07.2018 року становить 1030,25 шт. од.. На виконання заходів узагальнених показників дорожньої карти була проведена оптимізація: закрито  відділення переливання крові – 5 шт. од., реорганізована стоматологічна поліклініка - 56,25 шт.од. На звітну дату 117,5 шт.од. - вакантні посади.

Соціальний  захист та соціальне забезпечення (ТКВКБМС 3000)

По галузі “Соціальний захист та соціальне забезпечення” по загальному фонду при запланованих видатках на звітний період з урахуванням змін  – 72917,3 тис.грн. зведений бюджет міста Добропілля виконано у розмірі 67087,8 тис. грн. або на 92%. В загальній сумі видатки, які фінансуються за рахунок субвенцій з державного бюджету на соціальні допомоги, пільги та субсидії для населення, складають 61856,7 тис.грн. або 92,2%.

Відшкодування видатків з пільг та субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг проводяться за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету. Протягом І півріччя 2018 року енергосубвенція використана на суму 24966,9 тис.грн., що складає 100% до плану. З них на надання пільг – 2550,3тис.грн. (10,2%), на надання субсидій – 22416,6 тис.грн. (89,8%).

Видатки з надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу проведені на суму 670,8 тис.грн., або на 100% до плану з урахуванням змін звітного періоду.

На виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету за січень-червень 2018 року надійшло 35180,8 тис.грн., касові видатки – 35180,8 тис.грн. що складає 87,7% до плану з урахуванням змін на звітний період.

На прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу протягом звітного періоду за рахунок субвенції з державного бюджету витрачено 1038,1 тис.грн. Проводилась виплата 8 прийомним сім’ям і 4 дитячим будинкам сімейного типу, в яких виховується 38 дітей.

По коду 3180 надаються пільги особам з інвалідністю по зору І, ІІ груп та дітям з інвалідністю по зору до 18 років. Протягом звітного періоду за рахунок коштів обласного бюджету надано пільг на оплату житлово-комунальних послуг і палива  40 особам на суму 30,5 тис.грн.; за рахунок місцевого бюджету надані пільги на оплату послуг зв’язку – 24 особам на суму 6,2 тис.грн.

Протягом січня-червня 2018 року за рахунок місцевих бюджетів проведені видатки на:

  • виплату матеріальної допомоги 12 учасникам бойових дій в Афганістані на суму 16,3 тис.грн.,
  • пільги окремим категоріям громадян з послуг зв’язку – 21,3 тис.грн.,
  • щомісячну стипендію особі, якій виповнилося 100 років – 0,1 тис.грн.,
  • матеріальну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 18,1 тис.грн.,
  • наданння соціальних послуг на суму 113,3 тис.грн.,
  • проведення компенсаційних виплат на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян – 343,8 тис.грн.,
  • поховання 7 безрідних осіб,
  • різного роду матеріальні допомоги - 8 тис.грн.

На організацію та проведення громадських робіт протягом звітного періоду витрачено 194,8 тис.грн., з них: 95,2 тис.грн. – кошти Добропільського міського центру зайнятості, 99,6тис.грн. – кошти виконавчих комітетів Добропільської, Білицької, Білозерської міських рад. Протягом звітного періоду до громадських робіт було залучено 19 осіб.

Підтримка міських рад ветеранів за кодом 3192 «Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість» склала 119,3 тис.грн. (утримання 3,5 шт.од., канцелярія, листівки, натуральна допомога ветеранам до Дня Перемоги), фінпідтримка Добропільському міському відділенню Української спілки в’язнів-жертв нацизму – 2,9 тис.грн. (оплата послуг теплопостачання, канцелярія). 

На утримання територіального центру витрачено по коду 3104 1096,5 тис.грн. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальній сумі проведених видатків складає  98,5%, енергоносіїв – 0,8%, інших видатків – 0,7%. По спеціальному фонду протягом звітного періоду видатки склали 6 тис.грн. (заробітна плата з нарахуваннями соціальних робітників).

На утримання Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів витрачено по коду 3105 673,3 тис.грн. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальній сумі проведених видатків складає 88,7%, енергоносіїв – 2,2%, інших видатків 9,1%. По спеціальному фонду протягом звітного періоду видатки не проводились.

На звітний період на утримання Центру соціально-психологічної реабілітації дітей по коду 3111 фонду заплановано 1894,5 тис.грн., виконання склало 1801,4 тис.грн., або 95,1%. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями – 78,6 %, енергоносії – 6,3 %, харчування – 12,2 %, інші видатки – 2,9 %. По спеціальному фонду касові видатки складають 37,4 тис.грн., з них КЕКВ 2210 – 29,8тис.грн. (одяг, взуття, миючі засоби, подушки, пледи, холодильник, повітряні кульки), КЕКВ 2230 – 7,6 тис.грн. (кондитерські набори, продукти харчування в натуральній формі).

На 2018 рік по загальному фонду на утримання 8 шт. одиниць працівників Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (ТКВКБМС 3121) заплановані видатки у сумі 656,8 тис.грн., в тому числі на І півріччя – 327,4 тис.грн., виконання склало – 289,8 тис.грн, або 88,5%. По спеціальному фонду затверджений план на рік 33 тис. грн., на звітну дату - 16,5 тис.грн. Використано за звітний період 13,3 тис.грн., або 80,62 %.Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями склала 82%, енергоносії – 2,2 %, інших видатків – 3,9 %.

По коду 3131 протягом звітного періоду видатків проведено на 40 тис.грн.: з них придбання сувенірів та призів для проведення заходів з виконання молодіжних програм – 30 тис.грн., розміщення інформації соціальної спрямованості – 10 тис.грн.

По коду 3140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» видатки складають 531,6 тис.грн. За рахунок місцевого бюджету придбано 23 путівки на оздоровлення дітей пільгових категорій. За рахунок спільного фінансування обласного і місцевого бюджету відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 14.12.2017р. №1653/5-17 на оздоровлення дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми, придбано 90 путівок.

Житлово-комунальне господарство (ТКВКБМС 6000)

По галузі «Житлово-комунальне господарство» видатки проводилися лише по благоустрою. В загальному фонді  заплановано по коду 6030 «Організація благоустрою населених пунктів» на рік 5955 тис. грн., на звітний період – 3797,4 тис. грн., виконання  (каса) – 3247,7 тис. грн. або 85,5 % до плану поточного періоду.

За звітний період  виконані наступні види робіт з благоустрою:

  • зовнішнє освітлення: оплата електроенергії, придбання ламп, електролічильників, параметризація, технічна перевірка електролічильників – 997 тис. грн.;
  • ліквідація несанкціонованих звалищ, в т.ч. оплата робітникам за договорами – 165,7 тис. грн.;
  • утримання доріг, прибирання снігу – 320,1 тис. грн.;
  • поточний ремонт доріг – 194,3 тис. грн.;
  • утримання малих архітектурних споруд (придбання банерів, матеріали для ремонту паркових лав, цемент, фарби) – 17,6 тис.грн.;
  • заходи з озеленення: формовочна обрізка дерев та видалення сухих та аварійних дерев – 170 тис. грн.;
  • фінансова підтримка КП «Добропільський міський транспорт» на утримання та поточний ремонт доріг, зарплату працівникам з благоустрою, придбання паливно-мастильних матеріалів – 1383 тис. грн.

Спеціальний фонд за власними надходженнями формується у поточному періоді від отриманих благодійних внесків, грантів та дарунків.

По коду 6012 «Забезпечення діяльності з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії»  у поточному періоді безоплатно отримано майно на суму 49847,1 тис. грн. Від ТОВ «ДТЕК» безоплатно прийняті котельні з тепловими мережами та малоцінне майно (м. Білицьке  на 32697,1 тис. грн., селище Новодонецьке на 17150 тис. грн.)

По коду 6030 «Організація благоустрою населених пунктів» план на звітний період складає 2682,5 тис. грн., виконання  (каса) – 2484,5 тис. грн. або 92,6 %. В межах власних надходжень (гранти та дарунки) в комунальну власність міст Білицьке (418,3), Білозерське (466,4) та селища Новодонецьке (395,8) безоплатно отримані від КП "Добропільський міський транспорт" трактори колісні Білорус 622, напівпричіпи тракторні ІПТС-2, відвал снігоочисний МТЗ 320 –  на суму 1280,5 тис. грн. Від Новодонецької селищної ради в м. Білозерське було безоплатно отримано причеп на суму 21,7 тис.грн.

В комунальну власність міста Білицьке від громадської організації «Центр муніципального розвитку міста Добропілля" безоплатно отримані запчастини для газонокосарок – 1,5 тис. грн., лако-фарбувальні матеріали – 7,8 грн., щебінь, поребрики, плитка – 77,8 тис. грн., роботи із капітального ремонту тротуарного покриття по вул. Миру м. Білицьке – 165 тис. грн. на загальну суму 252,1 тис. грн. Крім того в рамках реалізації проектів «Громада своїми руками» -  безоплатно отримано майно у сумі 99,6 тис. грн. грн. (за проектом «Мрії здійснюються» - 49,6 тис. грн.; за проектом «Облаштування алеї відпочинку в смт. Водянське» - 50 тис. грн.).

Також від департаменту житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації згідно акту приймання-передачі від 14.05.2018 р. безоплатно прийнято об’єкт з «Капітального ремонту зовнішнього освітлення з впровадженням енергозберігаючих технологій смт. Водянське (Білицька міська рада) м. Добропілля, за адресою смт. Водянське, м. Добропілля, Донецька обл.» у сумі 580 тис. грн.

В межах бюджету розвитку було придбано дитяче гральне обладнання  на 189,8 тис. грн., за рахунок коштiв пайової участi у розвитку iнфраструктури населеного пункту придбанн  газонокосарки на 60,8 тис. грн.

Неосвоєння коштів одержувачем бюджетних коштів - комунальним підприємством «Добропільський міський транспорт» 198 тис. грн. для придбання зупинки пояснюється укладенням договору з поставкою в серпні 2018 року.

Культура і мистецтво (ТКВКБМС 4000)

Планові призначення поточного періоду по загальному фонду з урахуванням змін склали 5687,9 тис.грн., виконання (каса) – 5090 тис.грн., або 89,5%. Питома вага захищених статей в загальній сумі проведених видатків – 91%. Протягом кварталу  вносилися  зміни до плану: збільшені видатки за рахунок субвенції з обласного бюджету на створення молодіжного центру в смт. Новодонецьке та перерозподілу з інших кодів.

По спеціальному  фонду видатки з урахуванням змін на рік склали 929,6 тис.грн. Фактичне виконання становить 563,5 тис.грн., або 60,6% річних призначень.

Капітальні видатки проведені у сумі 399,7 тис.грн., в тому числі 50,1 тис.грн. – отримано безоплатно книжки для поповнення бібліотечного фонду від Краматорської міської публічної бібліотеки ім. Горького та читачів; 24,8 тис.грн.- отримано основні засоби від ГО «Центр муніципального розвитку міста Добропілля»; 24,9 тис.грн. – придбання предметів довгострокового користування для молодіжного центру; 299,9 тис.грн. – капітальний ремонт приміщення для молодіжного центру.

За рахунок запланованих у 2018 році коштів утримуються централізована бібліотечна система (6 філій), 2 центри культури та дозвілля та централізована бухгалтерія.    Кількість ставок станом на 01.07.2018 року становить 123,5. На звітну дату вакантні 4 ст.

Фізична культура і спорт (ТКВКБМС 5000)

За рахунок коштів міського бюджету утримуються дитячо-юнацька спортивна школа відділу освіти, центр фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх”, заплановані видатки на виплату стипендій провідним спортсменам міста та на проведення спортивних заходів.

Планові призначення по загальному фонду на 1 півріччя 2018 року  з урахуванням змін склали 3346,7 тис.грн.,  виконання (каса) – 2905,2 тис.грн.,  або 86,8%. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями складає 67,7%, енергоносії 4,9%,  інші видатки  27,4%. 

По коду 5011 „Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту”  при плані на звітний період 110 тис.грн. касові видатки на проведення спортивних змагань склали 64,3 тис.грн. Фактично проведено 15 спортивних заходів. Недовиконання склалося у зв’язку з перенесенням частини спортивних заходів на липень – вересень 2018 року.

По коду 5012 «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з не олімпійських видів спорту» при плані на звітний період 37 тис.грн. касові видатки склали   25,7 тис.грн. Прийнято участь у 5 спортивних заходах. Недовиконання склалося у зв’язку з перенесенням спортивних заходів на липень – вересень 2018 року.

По коду 5031 „Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл” фактичні видатки загального фонду склали 545,6 тис.грн., або 89,8% від плану з урахуванням змін на звітний період, в тому числі: заробітна плата з нарахуваннями складають 87,9%, енергоносії 2,1%, інші видатки 10%. 

По спеціальному фонду план на рік з урахуванням змін складає 2,6 тис.грн. Касові  видатки 2,6 тис.грн. – отримано від КФОУ «Добропільський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» футбольні ворота.

По коду 5062 «Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні» фактичні видатки загального фонду склали 25 тис.грн. та направлені на виплату стипендій та одноразових виплат провідним та перспективним спортсменам міста (4 стипендій по 600грн.*6 міс., 2 стипендії *800 грн.*6міс., 1 виплата*1000грн.).

По спеціальному фонду план на рік з урахуванням змін складає 1701 тис.грн., в тому числі 124 тис.грн.- співфінансування робіт з Державним фондом регіонального розвитку по об’єкту «Капітальний ремонт палацу спорту, плавального басейну за адресою: Донецька обл., смт.Новодонецьке, вул. Спортивна, б.2», 1577 тис.грн.- передані благодійні внески, гранти та дарунки від КФОУ «Добропільський ЦФЗН «Спорт для всіх» (949,9 тис.грн.) та ГО «Центр муніципального розвитку міста Добропілля» (627,1 тис.грн.). Касові видатки за звітний період склали 1577 тис.грн.

По коду 5061 „Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх” та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення регіону” утримується комунальна фізкультурно-оздоровча установа „Добропільський центр фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх”, основним видом діяльності якої є нетрадиційні види спорту і масова фізична культура серед населення. Касові видатки загального фонду на утримання Центру склали 2244,6 тис. грн., в тому числі зарплата з нарахуваннями 66,3%, енергоносії 5,9%, інші видатки 27,8%.

Спеціальний фонд сформований за рахунок субвенції з обласного бюджету, коштів за рахунок бюджету розвитку, доходів від надання платних послуг, грантів та дарунків. План на рік з урахуванням змін складає 6998,2  тис.грн. Касові видатки проведені на суму 6726,1 тис.грн., в тому числі 73,3 тис.грн. – заробітна плата з нарахуваннями, 58,6 тис.грн. – енергоносії.

Кількість ставок станом на 01.07.2018 року становить 54,75. У порівнянні з 01.01.18р. ставки збільшились на 19 ст.: розпочав роботу Палац спорту м.Добропілля. Станом на 01.07.2018 року вакантні 1,5 ставки.

По ТКВКБМС 6082 «Придбання житла для окремих категорій населення відповідно до законодавства» видатки спеціального фонду заплановані у сумі 520 тис.грн., в тому числі 260 тис.грн. субвенція з обласного бюджету на придбання на вторинному ринку впорядкованого для постійного проживання житла для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа. Касові видатки не проводились.

Здійснення заходів з землеустрою (ТКВКБМС 7130)

У загальному фонді бюджету видатки  у сумі 3,5 тис.грн. заплановані на оплату експертної грошової оцінки земельних ділянок м.Добропілля. Виконання  планується на друге півріччя. 

По ТКВКБМС 7330 «Будівництво інших об’єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності» видатки спеціального фонду в межах субвенції з обласного бюджету на створення умов для захисту населення від надзвичайних ситуацій на окремих територіях області, в тому числі на територіях об’єднаних територіальних громад (для будівництва центрів безпеки міста Білозерське та смт.Новодонецьке) складають на звітний період 10020,8 тис.грн. Касові видатки склали 300,5 тис.грн.

По ТКВКБМС 7350 «Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)» по загальному фонду заплановано 25 тис.грн. на розробку містобудівної документації для будівництва «Центру безпеки громадян» на територіях         м. Білозерське та смт. Новодонецьке. Касові видатки склали 25 тис.грн.

По ТКВКБМС 7370 «Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій» по загальному фонду заплановано 668,5 тис.грн., в тому числі 4,6 тис.грн.- абонплата за користування точками радіотрансляційного оповіщення населення, 663,9 тис.грн.- субвенція з обласного бюджету на створення умов для захисту населення від надзвичайних ситуацій на окремих територіях області, в тому числі на територіях об’єднаних територіальних громад (для міста Білозерське та смт.Новодонецьке) на придбання обладнання, засобів зв’язку для «Центрів безпеки громадян». Касові видатки склали 198,6 тис.грн., в тому числі 1,6 тис.грн. на абонплату за користування точками радіотрансляційного оповіщення та 197 тис.грн. на придбання обладнання для «Центрів безпеки громадян».

По спеціальному фонду в межах бюджету розвитку за рахунок субвенції з обласного бюджету заплановано 7335,7 тис.грн. для придбання пожежних автомобілів та основних засобів для майбутніх «Центрів безпеки громадян». Касові видатки за І півріччя склали 243,1 тис.грн.

Заходи з енергозбереження (ТКВКБМС 7640)

По загальному фонду для відшкодування відсоткових ставок за залученими в кредитно-фінансових установах кредитів, що надаються фізичним особам, ОСББ та житлово-будівельним кооперативам для впровадження енергозберігаючих заходів у І півріччі заплановано 424,4 тис.грн., в тому числі 156,1 тис.грн. – субвенція з обласного бюджету.  Касові видатки склали 370 тис.грн., в тому числі 156,1 тис.грн.- субвенція з обласного бюджету.

По коду 7413 «Інші заходи у сфері автомобільного транспорту» план на рік з урахуванням змін складає 794,7 тис. грн., виконання – 794,7 тис. грн.: надана фінансова підтримка комунальному підприємству «Добропільський міський транспорт» на заробітну плату працівникам, придбання палива, запчастин. Кошти освоєні в повному обсязі.

По коду 7691 «Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» у спеціальному фонді на поточний період заплановані 1334,7 тис. грн. на співфінансування проектів ДФРР та утримання об’єктів благоустрою. Касові видатки у сумі 11 тис.грн. використані на розмітку доріг.

По коду 7693 «Інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю» по загальному фонду на виготовлення технічної документації на майно комунальної власності заплановано 1,3 тис.грн. Видатки у звітному періоді не проводились.

По коду 8311 «Охорона та раціональне використання природних ресурсів» на звітний період заплановані 110 тис. грн. на розробку проекту по розчищенню річки Бик, видатки не проводились.

По коду 8313 “Ліквідація іншого забруднення навколишнього природного середовища” при плані поточного періоду 471,4 тис. грн. видатки  проведені у обсязі 160,6 тис. грн. (34%) на оплату послуг з вивезення несанкціонованих звалищ. Кошти не використані в повному обсязі, тому що накопичуються для виконання запланованих заходів.

По коду 8330 “Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів” при плані поточного періоду 1076,6 тис. грн. касові видатки склали  433,3 тис. грн., або 40%  - придбані саджанці квітів, дерев та контейнери для сбору твердих побутових відходів. Кошти не використані через несприятливі погодні умови та тривалі процедури укладання договорів.

По коду 9110 «Реверсна дотація» врахована реверсна дотація у сумі 33506,8 тис. грн., виконання склало 16753,6 тис. грн. (100% плану за 1 півріччя).

По коду 9150 «Інші дотації з місцевого бюджету» на підставі формульного розрахунку запланована додаткова дотація бюджетам м.Білицьке, м.Білозерське, сел. Новодонецьке на утримання дитячих дошкільних закладів у розмірі 13565 тис. грн. на 1 півріччя 2018 року. Касові видатки склали 13374,7 тис. грн., або 98,6% плану поточного періоду.

По коду 9770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» по загальному фонду заплановані субвенції Білозерській, Білицькій міським та Новодонецькій селищній радам  на виконання окремих заходів програми соціально-економічного розвитку міст та селищ у галузі фізкультури і спорту, з  відшкодування відсотків за кредитами, залученими фізичними особами, ОСББ для впровадження енергозберігаючих заходів, на створення молодіжного центру, на будівництво інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності, на придбання на вторинному ринку впорядкованого для постійного проживання житла для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа  в обсязі 19019,2 тис. грн., виконання  - 8559,9 тис. грн. Бюджету міста Мирноград на лікування мешканців Добропільщини в урологічному і отоларингологічному відділеннях Мирноградської центральної міської лікарні на поточний період заплановано 232,8 тис. грн. Виконання склало 216,5 тис. грн. По спеціальному фонду як співфінансування обласному бюджету на виконання робіт за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, на звітний період заплановано 530,8 тис. грн., видатки склали 4,9 тис.грн.

Пояснення щодо кредиторської та дебіторської заборгованостей

Станом на 01.07.2018 р. кредиторська  заборгованість загального фонду  м.Добропілля у порівнянні з початком року зменшилась на 6578,7 тис. грн. і  становить 4592,8 тис. грн. - борги за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів по трансфертам населенню і підприємствам (КТПКВКМБ 3011 – 920 тис. грн., КТПКВКМБ 3012 – 3450,4 тис. грн., КТПКВКМБ 3021 – 1,8  тис. грн.,   КТПКВКМБ 3022 – 215,6  тис. грн.,  КТПКВКМБ  3180 – 5 тис. грн.). Заборгованість, термін сплати якої не настав, складає 382,5 тис. грн. - нарахування червня 2018 р., що плануються до погашення у липні 2018 року та 145,7 тис. грн. – заборгованість, що виникла  після закінчення  терміну обов’язкового платежу.

Має місце прострочена заборгованість державного бюджету в сумі  4064,6 тис. грн.   виникла через недоотримання субвенції  з державного бюджету.

Дебіторська заборгованість загального фонду м. Добропілля станом на 01.07.2018 р. збільшилась у порівнянні з початком року на 1424,3 тис. грн. і складає 1588,1 тис. грн.:

-  заборгованість за енергоносії орендарів, що фінансуються з державного бюджету  по КТПКВКМБ 0150 КЕКВ 2270 – 3,4 тис. грн.;

- по КТПКВКМБ 5061 КЕКВ 2273 заборгованість в зв’язку з попередньою оплатою за електропостачання в сумі 6,9 тис. грн.;

- заборгованість в зв’язку з попередньою оплатою на отримання періодичних видань у  2018 році  у сумі 79,7 тис. грн.:

 по КТПКВКМБ 0150 КЕКВ 2210 – 8,8 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 0160 КЕКВ 2210 – 1,2 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 1010 КЕКВ 2210 – 12 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 1020 КЕКВ 2210 – 39 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 1090 КЕКВ 2210 – 3,5 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 1161 КЕКВ 2210 – 1,8 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 2111 КЕКВ 2282 – 8,8 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 3111 КЕКВ 2210 -  1,5 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 4081 КЕКВ 2210 -  3 тис. грн.;

 по КТПКВКМБ 5031 КЕКВ 2210 -  0,1 тис. грн.;

 - по КТПКВКМБ 3012 КЕКВ 2730 заборгованість в зв’язку з перерахунком субсидії за водопостачання та водовідведення  в сумі 1495,5 тис. грн. КП «Компанія «Вода Донбасу» надіслано лист про повернення невикористаних сум субсидії;

- прострочена дебіторська заборгованість по КТПКВКМБ 3045 КЕКВ 2730 в сумі 2,6 тис. грн.

Причиною виникнення є приховування факту встановлення батьківства, рішення суду про утримання боргу від 14.01.2011р.

Кредиторська  заборгованість  по  видаткам  спеціального фонду станом  на 01.07.2018 р. складає 1,5 тис. грн. по КТПКВКМБ 7310  КЕКВ 3000 і є простроченою заборгованістю минулих років за експертний звіт по реконструкції вуличного освітлення. Заборгованість залишилась не сплаченою через те, що організація не перереєструвалась на території, підконтрольній Україні.   

Кредиторська заборгованість спеціального фонду по доходам  станом на 01.07.2018 року у порівнянні з початком року зменшилась на 41,1 і складає 179,1 тис. грн. (надходження оплати за надану послугу в більшій сумі, ніж була нарахована):

- КТПКВКМБ  1010 – 156,5 тис. грн. – батьківська плата по дошкільним закладам;

- КТПКВКМБ 1020 – 18,7 тис. грн. – батьківська плата за  дітей у дошкільних групах при навчально-виховних комплексах шкіл;

- КТПКВКМБ  1040 –  2,2 тис. грн. – батьківська плата за утримання дітей;

- КТПКВКМБ  1090 –  0,3 тис. грн. – попередня оплата за оренду приміщення;

- КТПКВКМБ 1100 – 1,3 тис. грн. – батьківська плата за навчання учнів в музичних школах та оренду музичних інструментів.

Дебіторська заборгованість спеціального фонду станом на 01.07.2018 року в порівнянні з початком року збільшилась на 19,8 тис. грн. і складає 269,8 тис. грн.: 

 по видаткам :

- по КТПКВКМБ 2111 КЕКВ 2282 – 1,3 тис. грн. – попередня оплата на отримання періодичних видань у  2018 році;

по доходам – 268,5 тис. грн.:

- КТПКВКМБ 0150 – 163,9 тис. грн. – заборгованість за оренду  приміщень та  транспортних засобів, наданих в оренду  комунальним підприємствам міських рад (виконкоми Добропільської міської ради – 5,6 тис. грн., Білозерської міської ради – 137 тис. грн., Білицької міської ради – 21,3 тис. грн.);

- КТПКВКМБ 1010 – 89,5 тис. грн. – несвоєчасна оплата батьками за дітей у дошкільних закладах;

- КТПКВКМБ 1020 – 9,3 тис. грн. – поточна заборгованість батьків по утриманню дітей у дошкільних групах при навчально-виховних комплексах шкіл;

- КТПКВКМБ 1040 – 5,8 тис. грн.:  - батьківська плата за утримання дітей  в ЗОШ – інтернаті в сумі 3,4 тис. грн., заборгованість по орендній платі в сумі 2,4 тис. грн.

                                                   Фінансування

У першому півріччі 2018 року  були розміщені  тимчасово вільні кошти міського бюджету Добропілля в сумі 5000 тис. грн. на   депозитному  рахунку  в ПАТ КБ «Приватбанк» терміном  до  25.06.2018 року. Кошти повернуто на котлові рахунки

            Станом на 01.07.2018 р. у звіті  про виконання місцевих бюджетів за 1 півріччя 2018 р.     у формі 4.1 “Фінансування загального фонду місцевих бюджетів” відображено по 208300 „Інші розрахунки” сума 79432 тис. грн., що виникла, як різниця між субвенціями по доходах та субвенціями по видатках (15269,1 +24967 +670,8 +35180,8 +1038,1 + 744,4 + 3934,3 + 115,2 + 891,7 + 18757 + 1325,2 + (-1310,5))  -  (13374,7 + 8776,4) = (+ 41040400 + 41050100 + 41050200 + 41050300 + 41050700 + 41051400 + 41051500 + 41051600 + 41052000 + 41053900+ 41051600) - (9150 + 9770). У формі 4.2 “Фінансування спеціального фонду місцевих бюджетів” відображено по 208300 „Інші розрахунки” сума (-4,9) тис. грн. – кошти, що передаються до обласного бюджету.

                                                              Кредитування

  За 1 півріччя 2018 року кредити, позички з місцевого бюджету м. Добропілля не надавались.

  У звіті «Інформація про стан місцевих боргів станом на 01.07.2018 року по м.Добропілля» значиться заборгованість  за середньостроковими зобов’язаннями в сумі 1767,4 тис. грн. Зазначена сума фактично заборгованістю не вважається, тому що контрольні показники мінфіну України по доходах станом на 01.01.2014 року не виконані на більшу суму, ніж позичка.

                                       Міжбюджетні трансферти

У другому кварталі 2018 року згідно акту аудиту Територіального управління Рахункової палати по Донецькій та Луганській областях по відділу освіти Добропільської міської ради від 01.06.2018 р. № 24-10/18-14«о» до державного бюджету були повернуті кошти субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 1310,5 тис. грн

  

Начальник фінансового управління

Добропільської міської ради                                                                     О. М. Кравчук       

 

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.