Робота зі зверненнями громадян та зв'язками з громадськістю

Робота зі зверненнями громадян в Добропільському ВУВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» спрямована на попередження конфліктних ситуацій і виникнення скарг від споживачів, надання допомоги споживачам, на проведення постійної роз'яснювальної роботи про правила експлуатації систем водопостачання і водовідведення.

На всіх виробничих ділянках ВУВКГ розміщені інформаційні стенди з документами, що стосуються роботи зі зверненнями громадян (графіки особистого прийому генерального директора КП «Компанія «Вода Донбасу» і керівників апарату управління підприємства, графіки особистого та виїзного прийомів директора, головного інженера, заступника директора Добропільського ВУВКГ) і роботи зі споживачами.

У 2018 році особовий прийом директора, головного інженера, заступника директора проводився згідно з графіком, затвердженим наказом. Відповіді на звернення громадян надавалися в терміни, встановлені законом, з дотриманням прийнятих зобов'язань по виконанню запланованих робіт. У відповідях пояснювався порядок оскарження прийнятих рішень, наводилися посилання на чинне законодавство.

У 2018 році було проведено 143 особистих прийоми, що на 3 прийоми більше, ніж в 2017 році. Кількість громадян, які звернулися на особистий прийом у 2018 році, склало 11 осіб, що на 18 осіб менше, ніж у 2017 році. Кількість питань, розглянутих на особистому прийомі в 2018 році, склало 11, що на 20 питань менше, ніж в 2017 році.

Виїзні прийоми директора, головного інженера, заступника директора проводилися згідно з графіком, затвердженим наказом. У 2018 році було проведено 70 виїзних прийомів, що на 9 прийомів більше, ніж в 2017 році.

У 2018 році в Добропольское ВУВКГ надійшло 74 письмових звернення, що на 26 звернень менше, ніж у 2017 році. У письмових зверненнях громадян у 2018 році було викладено 84 питання, що на 23 питання менше, ніж в 2017 році. У 2018 року надійшло всього 85 усних та письмових, а також переданих по телефону і через контактний центр звернень, що на 49 звернень менше, ніж у 2017 році.

У 2018 року звернення громадян містили 95 основних питання, що на 48 питання менше, ніж в 2017 році, в тому числі:

- незадовільне водопостачання, відсутність води, ремонт водоводів, дотримання графіка подачі води - 38 питань, що на 11 питань менше, ніж у 2017 році;

- незадовільне водовідведення, ремонт каналізації - 24 питання, що на 9 питань більше, ніж у 2017 році;

- порядок розрахунків, перерахунок оплати за послуги водопостачання та водовідведення - 12 питань, що на 24 питання менше, ніж у 2017 році;

- порядок встановлення приладів обліку води - 6 питань, що на 23 питання менше, ніж у 2017 році;

- якість води - 3 питання, що на 1 питання більше, ніж у 2017 році;

- інші питання - 12 питань, що аналогічно 2017 році.

У 2018 році було взято на контроль 95 питання, що на 48 питань менше, ніж у 2017 році. Всі питання були вирішені по суті та розглянуті в термін:

- до 15 днів - 82 звернення, що на 51 звернень менше, ніж у 2017 році;

- до 30 днів - 3 звернення, що на 2 звернення більше, ніж у 2017 році;

- понад 30 днів - звернення не розглядалися, що аналогічно 2017 році.

У 2018 році на міських сайтах було розміщено 46 публікацій. У публікаціях для відома споживачів доводилася наступна інформація:

- звіт про роботу зі зверненнями громадян та графіки прийому керівників;

- про необхідність своєчасно проводити оплату за отримані послуги водопостачання та водовідведення, про можливості оплати за послуги водопостачання та водовідведення через Інтернет;

- про роботу виїзної бригади з відключення боржників від послуг водовідведення без доступу в квартиру;

- про правові відносини при проведенні чергової Держповірки приладів обліку води;

- про завдання щорічної інвентаризації, яку проводять співробітники Добропільського ВУВКГ;

- про поливний сезон і умови оплати при поливі присадибної ділянки;

- про роботу і правила експлуатації каналізаційної системи;

- про необхідність передавати фактичні показання приладу обліку води.

Кількість звернень на 1000 особових рахунків в 2018 році становить 2,7%.

Представники Добропільського ВУВКГ регулярно беруть участь у виїзних зустрічах з населенням, квартальними вулиць, радою ветеранів, громадською радою в Добропільському міськвиконкомі і т.д.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян щоквартально заслуховується на виробничих нарадах, щомісяця проводяться засідання комісії з питань розгляду звернень громадян. Робота спрямована на зменшення надходження звернень, недопущення надання необґрунтованих, неповних відповідей з порушенням встановлених законом термінів.

Графік особистого прийому громадян керівництвом Добропільського ВУВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» на 2019 рік

Графік виїзного прийому громадян керівництвом Добропільського ВУВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» на 2019 рікКП «Компанія «Вода Донбасу» на 2019 рік

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.