Генеруй бізнес-ідею та розпочни свій бізнес

З метою надання всебічної підтримки підприємницьких ініціатив населення, в рамках діяльності  Центру розвитку підприємництва 15 січня в Добропільському міському центрі зайнятості відбувся навчального семінару «Генеруй бізнес-ідею та розпочни свій бізнес».

Багато питань, які поставили присутні, були про головні засади, на які слід звернути увагу при розробці бізнес – плану. Начальниця відділу активної підтримки безробітних Наталія Ткаченко акцентувала увагу на якісній підготовці саме фінансового плану – адже в ньому визначається потреба у інвестиціях, передбачаються джерела фінансування, розраховується строк за який проект окупиться, складається графік досягнення точки беззбитковості.  Багато питань, які поставили Наталії присутні, були про саму процедуру захисту бізнес – плану і ні одне питання не залишилось без відповіді. Зупинились і на умовах участі у грантових проектах та  акцентували увагу,  що  для  перемоги важливо розвиватися в напрямках діяльності, які є пріоритетними для місцевого ринку.

Добропільський міський центр зайнятості та соціальні партнери, які долучились до спільної роботи в напрямку підтримки підприємницьких ініціатив, і надалі надаватимуть всебічну інформаційну підтримку на семінарах в рамках роботи ЦРП, які проходять щосереди о 10:00 годині, або під час індивідуальних консультацій.

Фахівці Добропільського міського центру зайнятості бажають всім професійного успіху!

1

 

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.