Модернізація прийому громадян в Пенсійному фонді

Одним з основних напрямів роботи Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області є покращення якості обслуговування громадян, удосконалення системи надання послуг, робота на попередження звернень та скарг на організацію прийому.

Управлінням розпочато впровадження нової послуги індивідуально-масового електронного інформування громадян засобами мобільного зв’язку - смс-повідомлення. На сьогоднішній день прийнято та опрацьовано 801 заяву на обробку персональних даних. 

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо запровадження Пенсійним фондом України нового сервісу - отримання та використання електронних документів з підтвердженим QR-кодом, який надається користувачам веб-порталу, що мають ЕЦП.

З метою вивчення довіри населення до управління Пенсійного фонду України, покращення роботи по обслуговуванню громадян проводиться вивчення громадської думки з використанням різних форм:

1) анонімне анкетування, залучено 462 особи, всі результати анкетувань оприлюднені у ЗМІ (95% задоволені);

2) квест-голосування;

3) надання повідомлень до поштової скриньки «Суспільні думки», антикорупційної скриньки.

4) можливість залишення відгуку в журналі скарг та пропозицій.

Для реалізації громадянами права для висловлення своєї думки з приводу якості обслуговування обладнано в управлінні куточок «Нам важлива ваша думка».

Намагаємось створити умови для комфортного перебування громадян в управлінні:

  • достатня кількість місць для очікування;
  • в наявності кондиціонер;
  • інформаційні стенди містять необхідну та цікаву для громадян інформацію;
  • в залі очікування є питна вода та аптечка.

Управління працює над розширенням мережі дистанційних пунктів надання послуг з питань пенсійного забезпечення з метою наближення послуг до місць проживання громадян.

Функціонують 9 інтерактивних робочих місць, послугами яких скористались 88 осіб. За результатами обговорення мережі та форм обслуговування громадян з органами місцевої влади підписані меморандуми про співпрацю. У рамках цієї співпраці в 2018 році відбудеться відкриття 1 агентського пункту в адміністративній будівлі Новодонецької селищної ради та робочого місця  в ЦНАПі ОТГ Шахівської сільської ради. На 2019 рік заплановано відкриття 3-х агентських пунктів. Взагалі передбачається збільшення до 2022 року кількості віддалених точок  обслуговування з наявних 9 до 18.

Розширення дистанційних точок надання послуг дасть змогу не тільки наблизити послуги до громадян, а й сприятиме розвантаженню потоку звернень безпосередньо до управління.

Працюємо для людей!

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.