Звітність в електронному вигляді - альтернатива чергам

Сьогодні складно уявити життя без сучасних інформаційних технологій. Завдяки їм комфортними стають не лише звичні речі, а й наш побут, покращуються умови роботи.

Час іде і прогрес не стоїть на місці. Якщо вчора платникам доводилося вистоювати в виснажливих чергах, щоб подати звітність, то сьогодні це робить за них програмне забезпечення всього за 5 хвилин.

Ще кілька років тому сама тільки ідея здачі звітів в електронному вигляді була фантастикою і не викликала довіри, сьогодні ж це доступно кожному.

Здавання звітності в електронному вигляді на сьогодні є дуже зручним та має багато переваг як для платника податків, так і для контролюючого органу, а саме:

- звітність до податкових органів може бути передана безпосередньо з робочого місця, що знаходиться у офісі платника, без черг, без труднощів, що пов'язані з передачею звітності у дні її масового подання;

- відпадає необхідність слідкувати за оновленням бланків звітності та купувати їх, адже програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв'язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);

- податкова звітність автоматично перевіряється на наявність у звітних документах помилок, що дає платнику можливість виявляти і виправляти помилки самостійно до подачі звітних документів до податкових інспекцій; 

- платник отримує підтвердження доставки звітності (фіскальна служба висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);

- суб'єкти господарювання мають можливість провести звірки по платежах та відслідковувати наявність податкового боргу.

Для того, щоб подати звіт в електронному вигляді необхідно:

- отримати ключ електронного цифрового підпису в одному з  Акредитованих Центрів сертифікації ключів;

- в Електронному кабінеті, який розміщено на сайті ДФС України, зареєструватися за допомогою отриманого електронного ключа як користувач Електронного кабінету;

- подати заяву про приєднання до Договору про визнання електронного документообігу;

- отримати квитанцію про приєднання до електронного документообігу.

- при необхідності підписувати звітність бухгалтером, надати повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП  бухгалтера;

- отримати квитанцію про обробку повідомлення.

Після чого можна звітуватися до контролюючого органу в електронному вигляді.

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.