Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 29 жовтня по 02 листопада 2018 року

Протягом тижня прийнято 239 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 96;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 142;
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 1.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 245 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 135 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 64 особових справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог – 153 громадянам.

На сайті Добропільської міської ради опубліковано 2 статті з роз’ясненнями щодо порядку надання житлових субсидій.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 146 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг, за вересень 2018 для 6 підприємств.

Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків в зв’язку з:

  • змінами у складі сім’ї пільговиків – 8 карток.

Введено до ЄДАРП 14 нових особових справ отримувачів пільг.

Введено до бази АСОПД та Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб – 35 осіб.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 54 особи.

Надано 4 запита та надіслано 29 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 92 особи.

Відпрацювання списків пільгової категорії громадян в базі ЄДАРП, наданих відділом грошових виплат і компенсацій осіб, розмір субсидії яких склав 0,00 грн – 215 осіб.

Проведено відкорегування коректності заповнення кодів вулиць за назвою в електронних картках пільговиків згідно запиту обласного Центру нарахування – 1800 карток.

Підготовка подання на виплату матеріальної допомоги військовим, які звільнились зі строкової служби на 3 особи.

31 жовтня 2018 року та 01 листопада 2018 року було проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. Прийнято рішення про зняття з обліку довідок ВПО 15 особам.

Проведено закриття довідок ВПО в базі АСОПД та ЄІБДВПО 15 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 9 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Надано 16 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР. З 8 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР. Підписано 3 акта приймання робіт (надання послуг) та укладено 15 договорів про забезпечення ТЗР. 

Обстежено 3 особи з інвалідністю щодо отримання ними ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 9 осіб.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу 2 особам та надана 1 путівка на влаштування до будинку-інтернату загального типу.

Прийнято заяву щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 1 особи з інвалідністю.

Нарахована та сплачена щорічна допомога на оздоровлення 12 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги відділенням «денного перебування» від 30 осіб.

Надано 3 учасникам АТО консультації щодо проходження професійної адаптації, психологічної реабілітації та санаторно-курортного лікування та 3 особам з інвалідністю з питань санаторно-курортного лікування та компенсації замість санаторно-курортного лікування.

Було надано 1 учаснику АТО санаторно-курортне лікування та 1 учаснику АТО послуги з психологічної реабілітації.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 18 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 38 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 15 особових рахунків.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 197 обстежень сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 31 жовтня 2018 року становить 260 тис. грн.

Надано 7 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Для розгляду на засіданні виконкому міської ради та реєстрації колективних договорів прийняті 2 пакети документів від підприємств. 

Подано до суду позов, прийнято участь у засіданні суду, підготовлено три заперечення до суду.

Надано інформацію Департаменту соціального захисту населення щодо заборгованості по заробітній платі, виконання рішень суду, кадрової роботи.

Відділ обліку і звітності

Здійснені виплати:

  • надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку у сумі 3613,83 грн;
  • надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги у сумі 22141,02 грн;
  • надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату послуг зв’язку у сумі 1215,53 грн;
  • компенсація за заподіяну здоров’ю шкоду та допомога на оздоровлення у випадку звільнення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 1145,00 грн;
  • на засоби реабілітації у сумі 21619,32 грн (за напрямками: мала механізація 6726,00 грн, взуття 10373,66 грн, протезно-ортопедичні вироби 4519,66 грн);
  • матеріальна допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби у сумі 38043,18 грн.

Проведено звіряння розрахунків за надані пільги, субсидії та послуги з підприємствами - надавачами послуг станом на 01.11.2018 року.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

Станом на 02 листопада 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9087 внутрішньо переміщених осіб або 8008 сімей, в т.ч.:

  • працездатних осіб – 1724;
  • дітей – 1063;
  • осіб з інвалідністю – 317;
  • пенсіонерів – 5983.

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 38 осіб (з них 30 вперше) із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

01 листопада 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 39 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально- побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 2 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • припинення соціальних виплат 8 внутрішньо переміщеним особам через зміну місця проживання;
  • припинення соціальних виплат 7 внутрішньо переміщеним особам (з причини виїзду ВПО за кордон, на тимчасово окуповану територію України або до населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, із зазначенням кількості днів такої – 60 днів).
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.