Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 17 по 22 грудня 2018 року

Протягом тижня прийнято 265 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 123;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 142.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 239 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 211 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 97 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 128 особам.

На сайті Добропільської міської ради опублікована 1 стаття з роз’ясненнями щодо порядку надання житлових субсидій.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 171 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 5 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Завантаження електронних файлів, оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право  на отримання пільг за листопад та грудень 2018 - для 36 підприємств.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 10 нових особових справ отримувачів пільг.

Взято на облік та введено до Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб – 21 особу.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 50 осіб.

Надано 7 запитів, перевірено по відповідних обліках – 295 осіб та надіслано 30 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 170 осіб.

Проведено корегування коректності заповнення карток особових справ отримувачів пільг - 54 особи.

19 грудня 2018 року було проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб та 21 грудня проведено засідання робочої групи з прийняття рішення про зняття з обліку довідок ВПО по 13 особам.

Проведено закриття довідок в базі ЄІБДВПО 13 осіб. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Надано 8 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

З 10 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР. Підписано 5 актів приймання робіт (надання послуг) та укладено 2 договори про забезпечення ТЗР. 

Обстежено 22 особи з інвалідністю щодо отримання ними ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 22 особи.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 особу з інвалідністю.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 2 особам.

Надано 1 консультацію особі з інвалідністю щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Взято від 1 учасника АТО заяву на санаторно-курортне лікування.

Виплачена грошова компенсація замість санаторно-курортного лікування 1 особі з інвалідністю внаслідок війни.

Виплачена 1 учаснику АТО одноразова матеріальна допомога особам з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції.

Нарахована та сплачена компенсація на продукти харчування 175 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Виплачена матеріальна допомога з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 13 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнято рішення про виплату матеріальної допомоги 13 особам з інвалідністю та 4 непрацюючим малозабезпеченим особам.

Виплачена одноразова матеріальна допомога з нагоди свят 22 особам з інвалідності по зору.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 239 обстежень сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 21 особовий рахунок;
  • перерахунків пенсій – 55 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 5 особових рахунків. 

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості з виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість з виплати заробітної плати станом на 19 грудня 2018 року становить 1544,5 тис. грн.

Надано 5 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Підготовлено 3 програми для розгляду та затвердження на сесії міської ради.

Підготовлено 1 апеляційну скаргу, складено 4 клопотання до суду, 2 позови до суду.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 251934,00 грн, в т.ч. за напрямами: протезно-ортопедичні вироби – 8220,00 грн; крісла колісні – 75894,00 грн; протези молочної залози - 167820,00; Компенсації за невикористане санаторно-курортне лікування інвалідам війни 3 групи у сумі 361,00 грн;
  • допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку на загальну суму 677834,08 грн;
  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя на суму 7526,70 грн;
  • компенсаційної виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян на загальну суму 42500,00 грн;
  • щомісячної грошової допомоги у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 56280,00 грн; надання додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, у сумі 4204,12 грн;
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 983410,38 грн;
  • надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 20308,98 грн;
  • пільг інвалідам по зору на послуги зв’язку 1415,88 грн; на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 23368,20 грн;
  • пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку у сумі 4104,47 грн;
  • у сфері соціального захисту і соціального забезпечення в загальній сумі 15600,00 грн, в т.ч. одноразової матеріальної допомоги з нагоди свят особам з інвалідності по зору – 4100,00 грн; учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО - 5000,00 грн; до Дня вшанування учасників ЛНА на ЧАЕС тяжкохворим та онкохворим від наслідків аварії на ЧАЕС – 6500 грн;
  • стипендій дітям-сиротам у сумі 1800,00 грн;
  • на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 5543,23 грн;
  • особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування у сумі 123,25 грн;
  • одноразової виплати непрацюючим малозабезпеченим особам у сумі 2808,00 грн, одноразової виплати інвалідам у сумі 9048,50 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

Станом на 21 грудня 2018 року на обліку в управлінні перебуває 9060 внутрішньо переміщених осіб,обліковано сімей - 7991 особа, в т.ч.:

  • працездатних осіб – 1742;
  • дітей – 1062;
  • осіб з інвалідністю – 315;
  • пенсіонерів – 5941.

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулася 21 особа (з них 18 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулася 50 внутрішньо переміщених осіб.

21 грудня 2018 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 59 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлень у призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам не має.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.