Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 02 по 11 січня 2019 року

Протягом двох тижнів поточного року прийнято 236 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 143;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 44.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 49.

Протягом двох тижнів призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 173 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 97 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 88 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій 31 громадянину.

Протягом двох робочих тижнів поточного року відбулося 7 виїздів «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 128 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 4 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Завантаження електронних файлів - 103, оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово - комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за грудень 2018 - для 3 підприємств.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 15 нових особових справ отримувачів пільг.

Взято на облік та введено до сегменту «Облік внутрішньо переміщених осіб» – 17 осіб.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 85 осіб.

Надано 3 запита, перевірено по відповідних обліках – 160 осіб та надіслано 37 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 627 осіб.

Десятого січня 2019 року було проведен засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб та двадцять першого грудня проведено засідання робочої групи з прийняття рішення про зняття з обліку довідок ВПО по 12 особам.

Проведено закриття довідок  в сегменті «Облік ВПО» 12 осіб. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Надано 12 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 22 особи.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу 2 особам.

Видано посвідчення «Ветеран праці»  2 особам.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 2 особи з інвалідністю.

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 2 осіб.

Надано 1 консультацію особі з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Взято від 1 особи з інвалідністю заяву на санаторно-курортне лікування.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 3 особам з інвалідністю та 2 непрацюючим малозабезпеченим особам.

Прийнято заяви щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 6 осіб з інвалідністю та від 1 непрацюючої малозабезпеченої особи.

Надано консультацій щодо подовження терміну заміни посвідчень особам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 6 громадянам. 

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 123 обстеження сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 9 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 37 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 15 особових рахунка. 

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати за оперативними даними станом на 04 січня 2019 року становить 921,3 тис. грн.

Надано 6 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Прийнято 2 пакети документів для реєстрації колдоговорів.

Підготовлено 5 програм (АТО, ВПО, Стратегія подолання бідності, Генеральна угода, заходи з травматизму).

Проводиться підготовча робота щодо укладання та підписання договорів. Готуються матеріали до судів різної інстанції. Складаються накази з особового складу, інше.

Відділ обліку і звітності

Протягом двох тижнів поточного року через автоматизовану систему «Є-Звітність» надана місячна бюджетна звітність по державному і місцевому бюджету та річна бюджетна і фінансова звітність станом на 01.01.2019 по Державному та Обласному бюджету:

Здійснені виплати:

  • допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку на загальну суму 4913238,65 грн.
  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя на суму 200065,91 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний період із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулась 31 особа.

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 11 внутрішньо переміщених осіб.

11 січня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 26 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 4 внутрішньо переміщеним особам.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.