Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 21 по 25 січня 2019 року

Протягом тижня прийнято 186 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 115;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 42.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 29.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 165 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 102 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 53 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 66 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 145 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 7 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Завантаження електронних файлів - 7, оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово-комунальних послуг пільгової категорії громадян,  які  мають право на отримання пільг за січень 2019 року для 3 підприємств.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 16 нових особових справ отримувачів пільг.

Взято на облік та введено до сегменту «Облік внутрішньо переміщених осіб» – 22 особи.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 92 особи.

Надано запити – на 10 осіб, перевірено по всім відповідним облікам – 32 особи та надіслано 41 відповідь до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Закриття електронних карток в базі «АСОПД» – 1463 особи.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 142 особи.

Відпрацювання списків пільгової категорії громадян в базі ЄДАРП, наданих відділом грошових виплат і компенсацій осіб – 216 осіб. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 23 направленння особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Надано 15 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 15 осіб.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 2 особи з інвалідністю.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 1 особі.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку – інтернату загального типу  1 особі.

З 8 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 1 особи.

Надано 1 консультацію особі з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Прийнято від  1 особи з інвалідністю заяву на санаторно-курортне лікування.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 3 особам з інвалідністю та 2 непрацюючим малозабезпеченим особам.

Прийнято заяви щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 2 осіб з інвалідністю та від 1 непрацюючої малозабезпеченої осіби.

Надано консультацій  щодо подовження терміну заміни посвідчень особам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 11 громадянам.

Взято 2 заяви від осіб з інвалідністю на санаторно-курортне лікування.

Нарахована та сплачена компенсація по втраті професійної працездатності 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Надано 2 особам з інвалідністю консультації щодо санаторно-курортного оздоровлення.

Взято 1 заяву від учасника АТО для проходження професійної адаптації.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 164 обстеження сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 5 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 30 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 6 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 23 січня 2019 року становить 597,9 тис. грн.

Надано 2 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Прийнято участь у 4 судових засіданнях. Підготовлено 1 заява до суду. Підготовлено 2 клопотання до суду.

Ведеться робота щодо укладання договорів.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку на загальну суму 579130,86 грн.
  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя на суму 8921,16 грн.;
  • на надання пільг та субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства у сумі 4129220,86 грн

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 22 особи (з них 14 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 35 внутрішньо переміщених осіб.

25 січня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 62 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.