Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 28 січня по 01 лютого 2019 року

Протягом тижня прийнято 142 заяви про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 77;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 41.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 24.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 165 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 42 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 30 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 66 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 99 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 1 осіб прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Проводиться інвентаризація особових справ пільгової категорії громадян.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 23 нові особові  справи отримувачів пільг.

Взято на облік та введено до сегменту «Облік внутрішньо переміщених осіб» – 28 осіб.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 76 осіб.

Надано запити - на 10 осіб, перевірено по всім відповідним облікам – 401 особа  та надіслано 8 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо.

Закриття електронних карток в базі «АСОПД» - 30 осіб.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 86 осіб.

Відпрацювання списків пільгової категорії громадян в базі ЄДАРП, наданих відділом грошових виплат і компенсацій осіб – 720 осіб. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 39 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Надано 13 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 43 особи.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 особу з інвалідністю.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 1 особі.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку – інтернату загального типу  1 особі.

З 8 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 1 особи.

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «денного перебування» від 60 осіб.

Надано 1 консультацію особі з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Прийнято від  1 особи з інвалідністю заяву на санаторно-курортне лікування.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 2 непрацюючим малозабезпеченим особам.

Прийнято заяви щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 3 осіб з інвалідністю та від 2 непрацюючих малозабезпечених осіб.

Надано консультацій  щодо подовження терміну заміни посвідчень особам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  6 громадянам.

Нарахована та сплачена компенсація на продукти харчування 174 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Взято 2 заяви від осіб з інвалідністю на санаторно-курортне лікування.

Нарахована та сплачена компенсація по втраті професійної працездатності 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Надано 1 учаснику АТО консультацію щодо санаторно-курортного оздоровлення.

Взято 2 заяви від учасників АТО для проходження професійної адаптації.

Видано 1 путівку до санаторію Мінсоцполітики учаснику бойових дій.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 199 обстежень сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 2 особових рахунка;
  • перерахунків пенсій – 8 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 20 особових рахунків.

Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 66 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01 лютого 2019 року становить 750,0 тис. грн.

Надано 5 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Прийнято участь у 2 судових засіданнях. Підготовлено 2 клопотання до суду.

Ведеться робота щодо укладання договорів. 

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, а також компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, та допомоги на оздоровлення, у разі звільнення з роботи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у загальній сумі 58198,68 грн;
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 143498,41грн;
  • на соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги у сумі 22947,91 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 28 осіб (з них 16 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 43 внутрішньо переміщені осіби.

01 лютого 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 66 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 2 внутрішньо переміщеним особам.

Підготовлено проект рішення Добропільської міської ради «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 17 серпня 2016 року № 7/14-25 «Про внесення змін до рішення міської ради від 25 грудня 2015 року № 7/3-13 «Про затвердження Положень про виконавчі органи Добропільської міської ради»»

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.