Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 18 по 22 лютого 2019 року

Протягом тижня прийнято 120 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 82;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 31.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 7.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 163 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 68 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 93 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 113 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 95 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 6 осіб прийнято заяву за адресою проживання. 

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Завантаження електронних файлів – 38, оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово – комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за лютий 2019 року для 24 підприємств.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 23 нові особові справи отримувачів пільг.

Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків – 269 карток.

Взято на облік та введено до сегменту «Облік внутрішньо переміщених осіб» – 34 особи.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 87 осіб.

Надано 2 запити до Інформаційно – обчислювального центру Мінсоцполітики України, перевірено по всім відповідним облікам – 162 особи  та надіслано 40 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо, Фонду соціального страхування.

Видано 11 довідок на безоплатне зубопротезування для пільгової категорії громадян.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 1 особа. Видано 2 посвідчення особам з інвалідністю внаслідок війни, 3 листа - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Відпрацювання списків ВПО, наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 59 осіб.

18 лютого 2019 року було проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 16 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Підписано  та укладено 5 договорів про забезпечення ТЗР. 

Надано 10 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 34 особи.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 особу з інвалідністю.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку – інтернату загального типу  2 особам.

З 8 підприємствами проведено роботу щодо укладання договорів про забезпечення ТЗР.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 2 осіб.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «денного перебування» від 30 осіб.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 4 непрацюючим малозабезпеченим особам.

Прийнято заяви щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 1 особи з інвалідністю та від 1 непрацюючої малозабезпеченої особи.

Надано консультацій  щодо подовження терміну заміни посвідчень особам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  2 громадянам.

Прийнята заява на забезпечення санаторно – курортним лікуванням від 1 особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Надано консультацію 5 учасникам АТО стосовно санаторно-курортного лікування, соціальної та професійної адаптації.

Прийнято 3 заяви на санаторно-курортне оздоровлення від осіб з інвалідністю.

Прийнято 28 заяв на оздоровлення дітей.

Прийнято 1 заяву від учасника АТО  на санаторно-курортного лікування.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 167 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 17 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 41 особовий рахунок.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 2 особових рахунків. 

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 20 лютого 2019 року становить 349,9 тис. грн.

Надано 7 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Прийнято 3 пакети документів для реєстрації колективних договорів.

Ведеться робота щодо затвердження програми «Ветеран» на 2019 рік.

Прийнято участь у 3 судових засіданнях. Ведеться робота щодо укладання договорів.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • допомоги при народженні дитини у сумі 10320,00 грн;
  • пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 11866,75 грн;
  • на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни у сумі 2741,87 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 34 особи (з них 22 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 27 внутрішньо переміщені особи.

22 лютого 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 28 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 2 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради було  розміщено 1 статтю, а саме: «До уваги споживачів, які одержують житлову субсидію».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.