Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 25 лютого по 01 березня

Протягом тижня прийнято 138 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 104;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 24.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 10.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 116 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 56 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 156 особових справ.

Нараховано  субсидій у грошовій формі – 87 справ.

Виконано перерахунок субсидій у готівковій формі – 3779 справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 68 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 133 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2 осіб прийнято заяву за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Завантаження електронних файлів – 25, оформлення супровідної інформації підприємствам надавачам житлово – комунальних послуг пільгової категорії громадян, які мають право на отримання пільг за лютий 2019 року для 73 підприємств.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 11 нових особових справ отримувачів пільг.

Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків – 269 карток.

Взято на облік та введено до сегменту «Облік внутрішньо переміщених осіб» – 55 осіб.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 172 особи.

Надано 9 запитів до Інформаційно – обчислювального центру Мінсоцполітики України, перевірено по всім відповідним облікам – 425 осіб та надіслано 30 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо, Фонду соціального страхування.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 2 особи. Видано 2 посвідчення особам з інвалідністю внаслідок війни, 1 лист - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Відпрацювання списків пільговиків та списків ВПО наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 735 осіб.

27 лютого 2019 року було проведено засідання робочої групи з розгляду проблемних питань внутрішньо переміщених осіб. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 26 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Підписано  та укладено 1 договір про забезпечення ТЗР. 

Надано 9 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 24 особи.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 особу з інвалідністю.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку – інтернату загального типу  2 особам.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 1 особи.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «денного перебування» від 30 осіб.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 4 непрацюючим малозабезпеченим особам.

Прийнято заяви щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від 1 особи з інвалідністю та від 2 непрацюючих малозабезпечених осіб.

Надано консультацій  щодо подовження терміну заміни посвідчень особам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  4 громадянам.

Надано консультацію 5 учасникам АТО стосовно санаторно-курортного лікування, соціальної та професійної адаптації.

Прийнято 3 заяви на санаторно-курортне оздоровлення від осіб з інвалідністю.

Прийнято 47 заяв на оздоровлення дітей.

Прийнято 1 заяву від учасника АТО  на санаторно-курортного лікування.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 228 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 7 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 14 особовий рахунок.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 21 особовому  рахунку.

Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 66 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 27 лютого 2019 року погашено.

Надано 4 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Прийнято 1 пакет документів для реєстрації колективних договорів.

Ведеться робота щодо затвердження програми «Ветеран» на 2019 рік.

Прийнято участь у 1 судовому засіданні. Ведеться робота щодо укладання договорів.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку на загальну суму 774121,02 грн;
  • на надання пільг та субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства у сумі 3289898,37 грн;
  • матеріальної допомоги ветеранам воїнам-інтернаціоналістам, які приймали участь у бойових діях на території інших країн у сумі 9000,00 грн;
  • матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції, інвалідність яких пов’язана із захистом Батьківщини, членам сімей загиблих учасників антитерористичної операції, родин Героїв Небесної Сотні з нагоди відзначення пам’ятних дат та стипендія сторічним у загальній сумі 6060,00 грн;
  • на соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги у сумі 21264,28 грн;
  • на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян у сумі 54905,00 грн;
  • окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку у сумі 11114,79 грн;
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 231603,61 грн;
  • із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення у сумі 2994,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 55 осіб (з них 40 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 42 внутрішньо переміщені особи.

01 березня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 45 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 2 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.