Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 04 по 07 березня 2019 року

Протягом тижня прийнято 155 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 136;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 17.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 2.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 158 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 27 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 49 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 84 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 99 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 1 особи прийнято заяву за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 10 нових особових справ отримувачів пільг.

Проведено роботу щодо корегування даних в електронних картках пільговиків – 206 карток.

Взято на облік та введено до сегменту «Облік внутрішньо переміщених осіб» – 16 осіб.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 42 особи.

Надано 9 запитів до Інформаційно – обчислювального центру Мінсоцполітики України, перевірено по всім відповідним облікам – 254 особи та надіслано 26 відповідей до інших УСЗН по області та Україні, до Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості тощо, Фонду соціального страхування.

Видано посвідчення «Ветеран праці» - 1 особа, 1 лист - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Відпрацювання списків пільговиків та списків ВПО наданих відділом грошових виплат і компенсацій та Управлінням Пенсійного фонду – 51 особа.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 8 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Надано 6 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 6 осіб.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 2 особи з інвалідністю.

Прийнято 1 заяву щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату загального типу.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 1 непрацюючій малозабезпеченій особі.

Прийнято рішення про виплату матеріальної допомоги 2 особам з інвалідністю та 2 непрацюючим малозабезпеченим особам.

Сплачена компенсація на продукти харчування 171 особі, постраждалій внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнято 56 заяв щодо встановлення статусу особи постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнято 47 заяв на оздоровлення дітей.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 153 перевірки сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 6 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 16 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 74 особових  рахунка.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 06 березня 2019 року складає 283,6 тис. грн.

Надано 4 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Розглянуті 4 пакети документів для реєстрації колективних договорів.

Підготовлено 6 рішень на засідання виконкому міської ради.

Ведеться робота щодо затвердження програми «Ветеран» на 2019 рік.

Ведеться робота з проведення засідання БЖН; тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Ведеться робота щодо укладання договорів, укладено 130 договорів.

Ведеться підготовча робота щодо заповнення декларацій.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня через автоматизовану систему «Є-Звітність» надана місячна бюджетна звітність станом на 01.03.2019:

- по загальному фонду Державного бюджету 3 форми.

- по загальному фонду Місцевого бюджету 7 форм.

Проведено звіряння розрахунків за надані пільги, субсидії та послуги з підприємствами - надавачами послуг станом на 01.03.2019.

Здійснена виплата допомоги при народженні дитини у сумі 10320,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 55 осіб (з них 40 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 40 внутрішньо переміщених осіб.

07 березня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 32 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 2 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.