Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 18 по 22 березня 2019 року

Протягом тижня прийнято 108 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 91;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 15.
  • субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива – 2.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 187 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг –47 сім’ям.
  • Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 17 сімʼям.

Виконано перерахунок субсидій у готівковій формі – 3769 справ.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 71 особову справу.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 72 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулось 3 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 93 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2 осіб прийнято заяву за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Протягом тижня прийнято 5 заяв на надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

Нарахована компенсація на придбання твердого палива і скрапленого газу - 20 осіб.

Прийнято звіти, щодо надання пільг на  житлово-комунальні послуги від 7 підприємств надавачів ЖКП за лютий 2019.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 16 нових особових справ отримувачів пільг.

Розраховано пільгу 13 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за лютий 2019.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 79 осіб.

Проведено перевірки списків ВПО по запитам Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по  – 443 особам.

Видано 1 посвідчення «Ветеран праці».

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 21 направлення особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Підписано  та укладено 14 договорів та 14 актів приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР. 

Надано 7 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 особу з інвалідністю.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 9 осіб.

Надано  консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату психоневрологічного типу - 1 особі.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «денного перебування» від 26 осіб.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету 2 непрацюючим малозабезпеченим особам та 4 особам з інвалідністю.

Прийнята 1 заява щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від  1 особи з інвалідністю та від 2 непрацюючих малозабезпечених осіб.

Надано 8 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Прийнято 14 заяв від батьків на дитяче оздоровлення та 5 дітей направлено до дитячих оздоровчих закладів за рахунок коштів  державного бюджету.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 954 перевірки сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 14 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 50 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 2 особових  рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 20 березня 2019 року виплачена.

Надано 4 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Розглянуті 2 пакети документів для реєстрації колективних договорів.

Затверджено Програму «Ветеран» на 2019 рік на сесії міської ради.

Ведеться підготовча робота щодо проведення міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Ведеться робота щодо укладання договорів з підприємствами, установами та організаціями, укладено договорів – 8, додаткових угод – 3.

Прийнято участь у 3-х судових засіданнях.

Направлено 1 апеляційну скаргу до Донецького апеляційного суду.

Проведено конкурс на вакантну посаду.

Ведеться підготовча робота щодо заповнення декларацій.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 981675,15 грн;
  • на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян у сумі 53725,00 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 118103,00 грн, в т.ч. за напрямами: протези молочної залози –25800,00 грн; крісла колісні – 84872,00 грн; засоби реабілітації –   7431,00 грн;
  • інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення (стипендія сторічним) у сумі 1030,00 грн;
  • на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 2570,12 грн;
  • субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 486,19 грн;
  • щомісячної допомоги студентам-сиротам у сумі 3000,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 22 особи (з них 12 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 42 внутрішньо переміщені особи.

22 березня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 58 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради було розміщено 1 статтю, а саме: «Інформація про організації, які включені до переліків суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.