Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 08 по 12 квітня 2019 року

Протягом тижня прийнято 208 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 146;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 62.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 206 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг –21 сім’ям.
  • Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 6 сімʼїм.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 72 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 66 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 100 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Прийнято звіти щодо надання пільг на  житлово-комунальні послуги від 11 (одинадцяти) підприємств надавачів ЖКП за березень 2019.

Розраховано пільгу 16 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за березень 2019.

Проведено нарахування пільги на ЖКП особам з інвалідністю по зору за березень 2019 – 40 осіб.

Протягом тижня прийнято 4 заяви на надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.

Взято на облік та введено до ЄДАРП 12 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 107 осіб.

Проведено перевірки списків ВПО відповідно запитів Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по – 736 особам.

Видано 1 лист - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 10 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації далі (ТЗР).

Укладено 15 договір та підписано 14 актів приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР. 

Надано 9 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 47 осіб.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 особу з інвалідністю.

Надано  консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату  психоневрологічного  типу - 2 особам.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Нараховано та сплачено щорічну допомогу на оздоровлення постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи 17 особам.

Нараховано та сплачено грошову компенсацію замість путівки 5 постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Сплачено компенсацію на продукти харчування 168 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нарахована та сплачена компенсація по втраті професійної працездатності 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Надано 3 консультації особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Прийнято 4 заяви від 3 батьків на дитяче оздоровлення.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 189 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 14 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 70 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 6 особових  рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 10 квітня 2019 року відсутня.

Надано 6 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Затверджено 5 колдоговорів, змін та доповнень до них.

Виконано Регіональну програму програма підтримки та інтеграції внутрішньо переміщених осіб в Донецькій області на 2019 – 2020 роки, за І квартал 2019 року; заходи з поліпшення стану безпеки та гігієни праці по місту Добропілля за І квартал 2019 року; Міська та Регіональна програми зайнятості на 2018 – 2020 роки, виконання за І квартал 2019 року.

Готується для реєстрації на засіданні виконкому міська програма підтримки та інтеграції внутрішньо переміщених осіб в м. Добропілля на 2019 – 2020 роки, з подальшим затвердженням її на сесії міської ради.

Підготовлені 3 позовні заяви до суду, 2 клопотання до суду.

Ведеться робота щодо укладання договорів, за поточний тиждень укладено 15 договорів.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня через автоматизовану систему «Є – Звітність» надана проміжна фінансова та бюджетна звітність за І квартал 2019 року по загальному фонду місцевого бюджету по КТПКВКМБ 0810160, 0813230, 0813011, 0813012, 0813021, 0813022, 0813041, 0813042, 0813043, 0813044, 0813045, 0813046, 0813047, 0813081, 0813082, 0813083, 0813084, 0813085, 0813031, 0813032, 0813033, 0813140, 0813160, 0813180, 0813191, 0813242, 0813050, 0813090, 0813171, 0813072.

Протягом тижня здійснені виплати:

  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, в сумі 192329,87 грн;
  • компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, та допомоги на оздоровлення, у разі звільнення з роботи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 4158,68 грн;
  • допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з   інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку на загальну суму 5028595,23 грн;
  • грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 54390,00 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 176693,74 грн, в тому числі за напрямками: протезно-ортопедичні вироби  - 965,74 грн, крісла колісні – 175728,00 грн;  
  • грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю внаслідок війни в сумі 2620,00 грн;
  • субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в сумі 443581,29 грн;
  • пільг на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до законодавства в сумі 25951,62 грн;
  • інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення (стипендія сторічним) у сумі 1030,00 грн;
  • на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян у сумі 54905,00 грн;
  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 1141382,07 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулася 31 особа (з них 11 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 29 внутрішньо переміщених осіб.

11 квітня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 62 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 3 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради було розміщено 1 статтю, а саме: «До уваги громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи!».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.