Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 27 по 31 травня 2019 року

Протягом тижня прийнято 129 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 94;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 33
  • Субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 2.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 164 сім’ям;

Зроблена масова реєстрація та автопризначення на неопалювальний період 3611 справ.

Сформовано реєстри переказу:

на ПФУ на 1016 осіб  

на АТ «Ощадбанк» 231 особа.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 142 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 46 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 103 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2 осіб прийнято заяву за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 7 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 51 особа.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по  – 193 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 1 направлення особі з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі-ТЗР).

Надано 1 консультацію особі з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Укладено 1 договір та підписано 9 актів приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 8 осіб.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням. Укладені договори з 3 особами з інвалідністю на санаторно-курортне оздоровлення.

Надано 2 консультації особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи стосовно санаторно-курортного лікування у 2019 році.

Прийнято 3 заяви від батьків на дитяче оздоровлення.

Прийнято 2 заяви від учасників АТО на проходження професійної адаптації.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 304 перевірки сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 9 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 20 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 30 особових  рахунків.

Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 38 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01 червня 2019 року по місту відсутня.

Надано 4 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

На сесії міської ради затверджено міську програму підтримки та інтеграції внутрішньо переміщених осіб в м. Добропілля на 2019 – 2020 роки.

Ведеться підготовча робота з проведення засідання міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат 

Узгодженно 14 договорів, підготовлено та направлено 3 заяви до ДВС щодо стану  виконавчого провадження.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 119643,18 грн, в тому числі за напрямками: протезно-ортопедичні        вироби – 41902,18 грн, крісла колісні – 54327,00 грн, протезування молочної залози – 20407,00 грн, засоби реабілітації – 3007,00 грн;
  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 23629,19 грн;
  • матеріальної допомоги військовослужбовцям в сумі 10269,16 грн;
  • субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в сумі 17718,99 грн;
  • пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку в сумі 5300,24 грн;
  • на соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги у сумі 20362,60 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 28 осіб (з них 13 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 29 внутрішньо переміщених осіб.

31 травня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 58 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
  • відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

29 травня 2019 року відбулося засідання робочої групи з розгляду проблемних питань щодо роботи з внутрішньо перемішеними особами. Робочою групою прийнято рішення:

про видачу довідки про облік внутрішньо переміщених осіб - 1 (одній)  особі.  

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.