Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 03 по 07 червня 2019 року

Протягом тижня прийнято 129 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 107;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 17;
  • субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 5.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 197 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 160 сім’ям;
  • субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 9 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 75 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 49 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», на яких прийнято 98 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 2 осіб прийнято заяву за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 4 нові особові справи отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 39 осіб.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по – 276 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 10 направлень особі з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі-ТЗР).

Надано 10 консультацій особі з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Укладено 1 договір та підписано 1 акт приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу 2 особам та направлено до Департаменту документи на оформлення до будинку – інтернату загального типу на 1 особу.

Прийнято заяв на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 4 осіб, послуги «денного перебування» - 30 осіб.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 12  осіб.

Надано 2 консультації особам з інвалідністю щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням. Укладені договори з 3 особами з інвалідністю на санаторно-курортне оздоровлення.

Надано консультація 1 особі, постраждалій внаслідок Чорнобильської катастрофи стосовно санаторно-курортного лікування у 2019 році.

Прийнято 41 заява від батьків на дитяче оздоровлення.

Прийнято 2 заяви від учасників АТО на проходження професійної адаптації.

Проведено засідання комісії щодо розгляду питань пов’язаних з оздоровленням та відпочинком дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки. Укладено 27 угод на дитяче оздоровлення з Дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «Супутник».

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 267 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 5 особових рахунків;

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 60 особових  рахунків.

Проведено аналіз вивантажених Пенсійним фондом України даних шляхом вибіркової перевірки пенсійних справ в кількості – 192.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 05 червня 2019 року по місту відсутня.

Надано 4 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Перевірено 5 колдоговорів щодо відповідності діючому законодавству.

Підготовлено 2 проекти рішень для реєстрації колективних договорів.

Проведений аналіз невиробничого та виробничого травматизму за 5 місяців 2019 року.

Підготовлено та направлено 1 заяву до ДВС щодо стану  виконавчого провадження, підготовлені відзиви на адміністративний позов та апеляційну скаргу. Внесено 2 звіти про укладені договори до системи Prozoro.   

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня через автоматизовану систему «Є-Звітність» надана місячна бюджетна звітність станом на 01.06.2019:

- по загальному фонду Державного бюджету 3 форми;

- по загальному фонду Місцевого бюджету 9 форм.

Проведено звіряння розрахунків за надані пільги, субсидії та послуги з підприємствами - надавачами послуг станом на 01.06.2019.

Протягом тижня здійснені виплати:

  • грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 54810,00 грн;
  • додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 18696,86 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю за напрямком крісла колісні в сумі 26696,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 24 особи (з них 13 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 32 внутрішньо переміщені особи.

07 червня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 58 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради було розміщено 3 статті, а саме: «В гуртожитках є місця для внутрішньо переміщених осіб», «Щодо субсидії», «Оздоровлення дітей у 2019 році».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.