Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 18 по 21 червня 2019 року

Протягом тижня прийнято 89 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 79;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 9;
  • субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 1.

Закрито особових рахунків по виплаті різних видів допомог у зв’язку з закінченням виплати – 83.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 63 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 181сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 143 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 44 громадянам, видано посвідчень особам з інвалідністю – 2.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 68 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та субсидій.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Прийнято звіти, щодо надання пільг на  житлово-комунальні послуги від 8 (восьми) підприємств надавачів ЖКП  за травень 2019.

Проведено нарахування пільги на ЖКП особам з інвалідністю по зору за травень 2019 – 20 осіб.

Видано 1 (одне) посвідчення «Ветеран праці».

Взято на облік та введено до ЄДАРП 10 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 58 осіб.

Розраховано пільгу 8 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за травень 2019.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по  – 56 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 6 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі-ТЗР).

Надано 9  консультацій особі з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Укладено 2 договорів та підписано 4 акта приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу - 3 особам. Видана путівка на влаштування до будинку-інтернату загального типу на 1 особу.                                    

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 5 осіб.

Надано 3 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано консультація 5 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи стосовно санаторно-курортного лікування у 2019 році.

Прийнято 19 заява від батьків на дитяче оздоровлення.

Надана 1 консультація щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від  особи з інвалідністю.

Проведено засідання комісії щодо розгляду питань пов’язаних з оздоровленням та відпочинком дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки. Укладено 25 угод на дитяче оздоровлення з Дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «Брусіно».

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 264 перевірки сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог. Перевірено 20 особових справ – отримувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 16 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 45 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 1 особовий  рахунок.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 19 червня 2019 року по місту відсутня.

Надано 5 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Перевірено 3 колдоговори щодо відповідності діючому законодавству.

Направлені запити щодо виконання Регіональної програми підтримки та інтеграції ВПО в Донецькій області на 2019 – 2020 роки, Стратегії подолання бідності, Стратегії інтеграції внутрішньо переміщених осіб до 2020 року.

Підготовлено інформацію про соціальний захист ветеранів та учасників АТО для участі в колегії, яка відбулась 20 червня 2019 року.

Проведено підготовчу роботу щодо укладення додаткових угод до договору про постачання електроенергії та сплату за її споживання. Підготовлений протокол тендерного комітету щодо закупівлі програмного забезпечення.

Підготовлено матеріали та прийнято участь в судовому засіданні Апеляційного суду в м.Краматорську. Підготовлено та направлено 2 заяви до ДВС щодо стану виконавчого провадження. Внесено звіт про укладені договори до системи Prozoro. Перевірено 4 відповіді на звернення на відповідність діючому законодавству. 

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 17520,00 грн;
  • щомісячної допомоги студентам-сиротам у сумі 2100,00 грн;
  • на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 3202,32 грн;
  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, в сумі 11672,52 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 40617,00 грн, в тому числі за напрямками: крісла колісні – 12585,00 грн, протезування молочної залози – 22444,00 грн, ортопедичне взуття – 5588,00 грн;  
  • компенсації вартості путівки санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю в сумі 14599,90 грн;
  • компенсації вартості путівки санаторно-курортного лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у сумі 36469,90 грн;
  • пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 6793,52 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 19 осіб (з них 11 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, протягом тижня звернулося 32 внутрішньо переміщені особи.

21 червня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 30 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.