Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 24 по 27 червня 2019 року

Протягом тижня прийнято 93 заяви про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 81;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 10
  • Субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 2.

Закрито особових рахунків по виплаті різних видів допомог у зв’язку з закінченням виплати – 61.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 102 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 132 сім’ї.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 150 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 54 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 2 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 43 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог та субсидій та від 1 особи  прийнято заяву за адресою проживання

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 33 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 81 осіб.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по  – 58 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 10 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації ( далі-ТЗР).

Надано 5  консультацій особі з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Укладено 1 договір та підписано 2 акта приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу -  2 особам.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «догляд вдома» від 4 осіб.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 2 особи з інвалідністю.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 1 особа.

Надано 3 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надані консультації 3 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи стосовно санаторно-курортного лікування у 2019 році.

Прийнято 3 заяви від батьків на дитяче оздоровлення.

Надана 1 консультація щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від  особи з інвалідністю.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 90 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог. Перевірено 23 особових справи – отримувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 20 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 45 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 18 особових рахунків.

Проведено перевірки утримань по виконавчим листам – 24 особових рахунка.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 26 червня 2019 року по місту відсутня.

Надано 3 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Перевірено 2 колдоговори щодо відповідності діючому законодавству.

Ведеться підготовча робота щодо розроблення балансу трудових ресурсів, Стратегії подолання бідності.

Підготовлено 4 заяви до ДВС щодо стану виконавчого провадження, 1 заява до ДВС про стан виконавчого провадження.

Перевірено 2 відповіді на звернення на відповідність діючому законодавству.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснено виплати:

  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 345832,76 грн;
  • допомог сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; допомог на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях. Загальна сума за всіма видами допомог складає 1045784,01 грн;
  • субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово- комунальних послуг у сумі 627,04 грн;
  • пільг на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства в сумі 268903,90 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в сумі 26618,00 грн;
  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 1295,00 грн;
  • пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку в сумі 5022,02 грн;
  • на соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги у сумі 21072,83 грн;
  • компенсації вартості путівки санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю в сумі 21898,00 грн;
  • на інші пільги окремим категоріям громадян відповідно до законодавства (пільговий проїзд для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) в сумі 2858,56 грн;
  • додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 4134,53 грн;
  • на оздоровлення та відпочинок дітей у дитячих закладах на суму 126210,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 31 особа (з них 17 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 26 внутрішньо переміщених осіб.

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.