Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 08 по 12 липня 2019 року

Протягом тижня прийнято 156 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 142;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 13;
  • субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 1.

Закрито особових рахунків по виплаті різних видів державної соціальної допомоги – 31.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 188 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 112 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 177 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 54 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 72 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Прийнято звіти, щодо надання пільг на  житлово-комунальні послуги від 9 підприємств надавачів ЖКП  за червень 2019.

Розраховано пільгу 26 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за червень 2019.

Проведено нарахування пільги на ЖКП особам з інвалідністю по зору за червень 2019 – 20 осіб.

Видано 1 посвідчення «Ветеран праці».

Взято на облік та введено до ЄДАРП 12 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 80 осіб.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по 96 особам. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 22 направлення особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі-ТЗР).

Надано 17  консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Укладено 3 договору та підписано 2 акта приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу – 4 особам.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 28 осіб.

Надано 1 консультацію особі з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надана консультація 1 особі, постраждалій внаслідок Чорнобильської катастрофи стосовно санаторно-курортного лікування у 2019 році.

Прийнято 8 заяв від батьків на дитяче оздоровлення.

Надано консультації 2 особам з інвалідністю щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету та прийнято заяви щодо надання матеріальної допомоги від 2 непрацюючих малозабезпечених осіб.

Видано посвідчення 13 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нараховано 1 особі щорічну допомогу на оздоровлення громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нараховано 1 особі одноразову компенсацію за шкоду, заподіяну здоров’ю, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали особами з інвалідністю, у разі встановлення вищої групи.

Нарахована компенсація по втраті професійної працездатності 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Проведено засідання комісії щодо розгляду питань пов’язаних з оздоровленням та відпочинком дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки. Укладено 29 угод на дитяче оздоровлення з Дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «Брусіно».

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 197 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог.

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 14 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 50 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 4 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 10 липня 2019 року виплачено.

Надано 2 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Перевірено 2 колдоговори щодо відповідності діючому законодавству.

Направлені запити щодо виконання заходів з поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища у місті Добропілля; заходи з профілактики  невиробничого травматизму в місті Добропіллі; плану заходів щодо організації роботи із забезпечення прав осіб з інвалідністю.

Проведений аналіз інформацій Добропільського об'єднаного управління ПФУ Донецької області та Покровсько – Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області щодо сум боргу з ЄСВ по місту Добропілля.

Прийнято участь в розслідуванні нещасного випадку в КП «Добро».

Оголошено конкурс на заміщення 2 вакантних посад в управлінні.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, в сумі 176802,37 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 96548,00 грн, в тому числі за напрямками: протезно-ортопедичні вироби – 69852,00 грн, крісла колісні – 26696,00 грн;
  • на інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення (стипендія сторічним) у сумі 1030,00 грн;
  • на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян у сумі 42065,00 грн;
  • допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку; допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях; виплати на відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» , на загальну суму 5891378,03 грн;
  • компенсації вартості путівки санаторно-курортного лікування особи з інвалідністю в сумі 7300,00 грн;
  • компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, та допомоги на оздоровлення, у разі звільнення з роботи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 2553,48 грн;
  • пільг на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до законодавства в сумі 4556,22 грн;
  • субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива в сумі 19188,92 грн;
  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 8485,00 грн;
  • грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 55230,00 грн;
  • на оздоровлення та відпочинок дітей у дитячих закладах на суму 132749,44 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 34 особи (з них 18 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 38 внутрішньо переміщених осіб.

11 липня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 53 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмовлення у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради була розміщена 1 стаття, а саме: «Графік мобільного соціального офісу УСЗН Добропільської міської ради на 3 квартал 2019 року».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.