Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 22 по 26 липня 2019 року

Відділ грошових виплат і компенсацій

Протягом тижня прийнято 101 заяву про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 94;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 6.
  • субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 1.  

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 179 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 32 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 35 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 27 громадянам, видано 2 посвідчення особам з інвалідністю.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 71 громадянин з питань призначення всіх видів соціальних допомог, та від 4 осіб  прийнято заяви за адресою проживання.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 5 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 79 осіб.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по 123 особам. 

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 16 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі-ТЗР).

Надано 9  консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Укладено 3 договори та підписано 5 актів приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу –1 особі.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 23 особи.

Надано 3 консультації особам з інвалідністю  щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Прийнята 1 заява про забезпечення санаторно-курортним лікуванням від особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнято 2 заяви  для надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від  осіб з інвалідністю.

Видано посвідчення 1 особі, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нарахована компенсація за продукти харчування, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи 170 особам.

Прийнята заява для компенсації проїзду від 2 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нарахована компенсація проїзду громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 особі.

Нарахована щорічна допомога на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 10 особам.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 281 перевірка сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 23 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 40 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 2 особових рахунки.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 24 липня 2019 року виплачено.

Надано 4 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Перевірено 2 колдоговори щодо відповідності діючому законодавству.

Прийнято 8 пакетів документів для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад в управлінні.

Надано 15 консультацій щодо заміщення вакантних посад в управлінні.

Проведений аналіз травматизму невиробничого характеру за І півріччя 2019 року. 

Підготовлено та направлено відзив на позовну заяву до Донецького окружного адміністративного суду.

Підготовлено 3 протоколи тендерного комітету.

Направлений запит до ДВС щодо стану виконавчого провадження.

Підготовлено для укладання договір по забезпеченню санаторно – курортним лікуванням ліквідаторів ЧАЕС.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • допомог сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; допомог на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях. Загальна сума за всіма видами допомог складає 686928,84 грн;
  • субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово- комунальних послуг у сумі 7035,86 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 33128,87 грн, в тому числі за напрямками: протезно-ортопедичні вироби  - 18755,42 грн, ремонт ТЗР – 14373,45 грн;  
  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 5990,00 грн;
  • на оздоровлення та відпочинок дітей у дитячих закладах на суму 245090,00 грн;
  • додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 4200,61 грн;
  • державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, в сумі 4268,80 грн;
  • пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 4021,95 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 36 осіб (з них 26 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 45 внутрішньо переміщених осіб.

26 липня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 43 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради була розміщена 1 стаття, а саме: «Житлова субсидія».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.