Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 12 по 16 серпня 2019 року

Відділ грошових виплат і компенсацій

Протягом тижня прийнято 86 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 74;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 11
  • субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 1.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 144 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 54 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 102 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 52 громадянам, закрито особових рахунків по виплаті різних видів державної соціальної допомоги – 1, видано 1 посвідчення особам з інвалідністю.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 83 громадяни з питань призначення всіх видів соціальних допомог.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 31 нову особову справу отримувачів пільг, подовжено дію -5 особових справ багатодітним сім’ям .

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 71 особа. Прийнято звіти, щодо надання пільг на житлово-комунальні послуги від 6 підприємств надавачів ЖКП  за липень 2019 року.

Розраховано пільгу по 26 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за липень 2019 року.

Видано 1  посвідчення «Ветеран праці».

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по 85 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Надано 6  консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Укладено 4 договори та підписано 2 акта приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу -  2 особам.

Прийнято заяви на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «денного перебування» від 7 осіб.

Направлена до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 дитина з інвалідністю.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 5 осіб.

Надано 4 консультації особам з інвалідністю щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано 7 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Нарахована щорічна допомога на оздоровлення 8 громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Видано посвідчення 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийнята 1 заява  для надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від  непрацюючою малозабезпеченої особи.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 151 перевірку сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 20 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 53 особових рахунка.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 14 серпня 2019 року виплачено.

Надано 3 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них. Перевірено 3 колдоговори на відповідність діючому законодавству.

Проведено  два конкурси на заміщення вакантних посад в управлінні.

Підготовлені проекти рішень для реєстрації колективних договорів.

Ведеться поточна робота з кадрових та юридичних питань.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 944438,14 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 34210,00 грн., в тому числі за напрямками: крісла колісні – 26696,00 грн, мала механізація – 2046,00 грн, ортопедичне взуття – 5468,00 грн;  
  • грошової компенсації замість санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю в сумі 393,00 грн;
  • на оздоровлення та відпочинок дітей у дитячих закладах на суму 100010,00 грн;
  • одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю в сумі 1497,00 грн;
  • на інші пільги окремим категоріям громадян відповідно до законодавства (пільговий проїзд для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) в сумі 727,30 грн;
  • на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян у сумі 58590,00 грн;
  • компенсації вартості проїзду учасника бойових дій з числа учасників антитерористичної операції до суб’єкту надання послуг для проходження психологічної реабілітації та назад у сумі 213,21 грн;
  • на інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення  (стипендія сторічним) у сумі 1030,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 24 особи (з них 14 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулося 18 внутрішньо переміщених осіб.

16 серпня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 43 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради булорозміщено дві статті: «Виїзні прийоми медико-технічних бригад ТОВ «Центр протезування  «Інвалтруд», «Порядок надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.