Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 19 по 23 серпня 2019 року

Відділ грошових виплат і компенсацій

Протягом тижня прийнято 66 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 49;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 16
  • субсидій на придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива – 1.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 153 сім’ям;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 86 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 210 особових справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 47 громадянам, закрито особових рахунків по виплаті різних видів державної соціальної допомоги – 1, видано 1 посвідчення особам з інвалідністю.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 58 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 27 нових особових справ отримувачів пільг, подовжено дію – 3 особових справ багатодітним сім’ям .

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 45 осіб. Прийнято звіти, щодо надання пільг на житлово-комунальні послуги від 2 підприємств надавачів ЖКП  за липень 2019.

Видано 1  посвідчення «Ветеран праці».

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по 92 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 12 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації ( далі-ТЗР).

Надано 6  консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Укладено 1 договір та підписано 2 акта приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу – 3 особам.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги «вдома»  від 1 особи.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 2 дитини з інвалідністю.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 27 осіб.

Надано 4 консультації особам з інвалідністю щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Надано 2 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Проведено засідання комісії щодо розгляду питань пов’язаних з оздоровленням та відпочинком дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки. Укладено з батьками 16 угод на дитяче оздоровлення у Дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «БРУСІНО», та 15 угод у КП « Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс «ПЕРЛИНА ДОНЕЧЧИНИ».

Прийнята 1 заява для надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету від  особи з інвалідністтю.

Прийнята 1 заява на санаторно-курортне лікування від учасника бойових дій АТО

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 179 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 14 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 18 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 41 особовий рахунок.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 21 серпня 2019 року виплачено.

Надано 4 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них. Перевірено 1 колдоговор щодо відповідності діючому законодавству.

Ведеться поточна робота з кадрових та юридичних питань.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 4111,32 грн;
  • на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 5967,44 грн;
  • щомісячної допомоги студентам-сиротам у сумі 1200,00 грн;
  • допомоги на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 810,00 грн;
  • компенсації вартості наданих послуг із психологічної реабілітації учасникам бойових дій з числа учасників антитерористичної операції в сумі 22024,80 грн;
  • допомог сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; допомог на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях. Загальна сума за всіма видами допомог складає 968079,59 грн;
  • пільг на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства в сумі 100925,57 грн;
  • оздоровлення та відпочинок дітей у дитячих закладах на суму 331632,19 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі 5520,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 13 осіб (з них 5 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулася 31 внутрішньо переміщена особа.

23 серпня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 26 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат 2 внутрішньо переміщеним особам на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.