Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 21 по 25 жовтня 2019 року

Відділ грошових виплат і компенсацій

Протягом тижня прийнято 184 заяви про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 75;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 109;

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 159 сім’ям;
  • призначено житлової субсидії – 3242 (автоматично), 111 за зверненням громадян.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 142 особових  справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 49 громадянину з інвалідністю, закрито 2 особових рахунка по виплаті різних видів допомог.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 133 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог від 8 осіб прийнято заяви щодо призначення різних видів допомог за адресою реєстрації.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 31 нову особову справу отримувачів пільг, подовжено дію – 4 особових справи багатодітним сім’ям .

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 97 осіб.

Видано 3  посвідчення «Ветеран праці».

Видано 1 лист - талонів на пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

Розраховано пільгу 8 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за вересень 2019.

Прийнято звіти, щодо надання пільг на житлово-комунальні послуги від 6 (шести) підприємств надавачів ЖКП за вересень 2019.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по   583 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 16 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі - ТЗР).

Надано 16 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 дитину з інвалідністю.

Підписано 2 договори  про здійснення для дитини реабілітаційних заходів дітей внаслідок ДЦП.

Укладено 4 договори  про забезпечення ТЗР.

Надано  консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату  загального  типу – 1 особі.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу – 1 особі.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 23 особи.

Надано 9 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Нарахована компенсація по втраті професійної працездатності 4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нараховано щорічну допомогу на оздоровлення 18 громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Надано 8 консультацій стосовно санаторно-курортного лікування та прийнято заяву та документи на забезпечення санаторно-курортним лікуванням від 2 осіб.

Надано 2 консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету та 1 заява.

Нарахована матеріальна допомога особам 4 особам з інвалідністю в наслідок війни з числа учасників антитерористичної операції.

Видана 1 путівка на санаторно-курортне лікування учаснику бойових дій.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 236 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 28 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 20 особових рахунків.

Проведено перевірки правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 14 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 23 жовтня 2019 року відсутня.

Надано 2 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.  

Проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.  

Ведеться поточна кадрова робота.

Ведеться договірна робота, листування з виконавчою службою.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 4025,27 грн;
  • на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 12144,80 грн;
  • щомісячної допомоги студентам-сиротам у сумі 2400,00 грн;
  • допомог сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; виплати на відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»; допомог на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях. Загальна сума за всіма видами допомог складає 828478,17 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 16 осіб (з них 7 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулась 27 внутрішньо переміщених осіб.

25 жовтня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 45 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.      
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.