Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 28 жовтня по 01 листопада 2019 року

Відділ грошових виплат і компенсацій

Протягом тижня прийнято 117 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 47;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 69
  • субсидій на придбання твердого пічного побутового палива – 1.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 204 сім’ям;
  • призначено житлової субсидії за рішенням комісії – 29 сім’ям, здійснено перерахунок за зверненням громадян – 55 сім’ям .

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 103 особових  справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 44 громадянам, видано посвідчення 4 особам з інвалідністю, закрито 5 особових рахунків по виплаті різних видів допомог.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 101 громадянина з питань призначення всіх видів соціальних допомог від 3 осіб прийнято заяви щодо призначення різних видів допомог за адресою реєстрації.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 25 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 67 осіб.

Видано 2  посвідчення «Ветеран праці».

Розраховано пільгу по 31 ОСББ на управління багатоквартирними будинками, на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за жовтень 2019.

Розраховано пільгу на житлово-комунальні послуги по 15 (п’ятнадцяти) підприємствах надавачах ЖКП за жовтень 2019.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів  Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по 353 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 6 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі-ТЗР).

Надано 11 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 дитину з інвалідністю.

Підписано 1 договір  про здійснення для дитини реабілітаційних заходів дітей внаслідок ДЦП.

Укладено 5 договорів  про забезпечення ТЗР.

Надано  консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату  загального  типу – 1 особі.

Надано консультацій щодо оформлення документів до будинку-інтернату загального типу – 1 особі.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 13 особам.

Надано 7 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2019 році.

Надано 11 консультацій стосовно санаторно-курортного лікування та прийнято заяву та документи на забезпечення санаторно-курортним лікуванням від 1 особи.

Надано 2 консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету та 1 заяву.

Нарахована матеріальна допомога особам 4 особам з інвалідністю в наслідок війни з числа учасників антитерористичної операції.

Видана 1 путівка на санаторно-курортне лікування учаснику бойових дій.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 341 перевірку сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 9 особових рахунків;
  • перерахунків пенсій – 3 особових рахунка.

Проведено перевірку правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 13 особових рахунків.

Проведено перевірку правильності виплати утримань по виконавчим листам – 31 особовий рахунок. 

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01 листопада 2019 року відсутня.

Надано 2 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.  

Прийнято пакет документів для реєстрації змін до колективного договору.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • матеріальної допомоги особам з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції в сумі 46000,00 грн;
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, у сумі 133863,68 грн;
  • на соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, у сумі 20643,26 грн;
  • компенсації вартості путівки санаторно-курортного лікування громадян, які постраждали внаслідок  Чорнобильської катастрофи, у сумі 7290,00 грн;
  • одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня в сумі 9425,00 грн;
  • компенсації вартості путівки санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю в сумі 14599,90 грн;
  • компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, та допомоги на оздоровлення, у разі звільнення з роботи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 3998,68 грн;
  • матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, в сумі 1762,00 грн;
  • на здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу в сумі 21325,61 грн;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю в загальній сумі  45054,11 грн., в тому числі за напрямками: ортопедичне взуття – 2410,00 грн., ремонт ПОВ та коляски – 42644,11 грн;  
  • пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку в сумі 4701,54 грн;
  • пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі безпосередньо одержувачам в сумі 1180832,91 грн.  

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 39 осіб (з них 23 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулась 29 внутрішньо переміщених осіб.

31 жовтня 2019 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 33 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Протягом тижня на офіційному веб-сайті Добропільської міської ради була розміщена 1 стаття: «До уваги підприємців – платників єдиного соціального внеску».

logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.