Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 2 по 11 січня 2020 року

Відділ грошових виплат і компенсацій

Протягом тижня прийнято 235 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 186;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 22;
  • субсидій на придбання твердого пічного побутового палива – 27.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій –211 сім’ям;
  • зроблено перерахунків житлової субсидії – 26 сім’ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 50 особових  справ.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 47 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 4 виїзди «Мобільного соціального офісу»,  прийнято 79 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 4 осіб прийнято заяви щодо призначення різних видів допомог за адресою реєстрації.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 3 нових особові справи отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 120 осіб.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів   Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по 132 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Надано 2 консультації особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Направлена до Добропільського центру комплексної реабілітації 1 дитина з інвалідністю.

Надано  консультацію щодо оформлення документів на влаштування до будинку – інтернату  загального  типу – 3 особам.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 5 осіб.

Прийнято заяву на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги від 2 осіб.

Надано 9 консультації особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2020 році.

Прийнято заяву та документи на забезпечення санаторно-курортним лікуванням від 2 особи.

Надано 7 консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету та прийнято 4 заяви.

Надано 5 консультацій щодо оздоровлення дітей, які виховуються в сім’ях, в тому числі дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки у 2020 році та прийнята 1 заява.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 109 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 16 особових рахунків;
  • перерахунків – 26 особових рахунків.

Проведено перевірку правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 41 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 02 січня 2020 року відсутня.

Проведено 2 конкурси на заміщення вакантних посад управління.

Надані методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.  

Виконано Стратегію подолання бідності, Стратегію ВПО, Регіональну програму АТО.

Ведеться поточна кадрова та робота з укладення договорів (в тому числі щодо зміни банківських реквізитів), на виплату соціальних допомог.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня через автоматизовану систему «Є-Звітність» надана місячна бюджетна звітність станом на 01.01.2020:

- по загальному фонду Державного бюджету 4 форми;

- по загальному фонду Місцевого бюджету 8 форм.

та річна ліквідаційна фінансова та бюджетна звітність станом на 30.12.2019 по загальному фонду державного бюджету по КПКВК 2507030 (10 форм).

Проведено звіряння розрахунків за надані пільги, субсидії та послуги з підприємствами - надавачами послуг станом на 01.01.2020.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 25 осіб (з них 6 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулось 40 внутрішньо переміщених осіб.

11 січня 2020 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 23 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.