Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 3 по 07 лютого 2020 року

Відділ грошових виплат і компенсацій

Протягом тижня прийнято 170 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 142;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 21;
  • субсидій на придбання твердого пічного побутового палива – 7.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій – 201 сім’ї;
  • житлових субсидій – 19 сім`ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 53 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення допомог та житлових субсидій – 63 громадянам.

Протягом робочого тижня відбулося 5 виїздів «Мобільного соціального офісу»,  прийнято 90 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог та від 3 осіб прийнято заяви щодо призначення різних видів допомог за адресою реєстрації.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 14 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 98 осіб.

Видано посвідчення «Особа з інвалідністю внаслідок війни» – 1 особа.

Видано довідок про перебування на обліку в УСЗН – 15 осіб.

Проведено перевірки списків внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів   Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду  по 223 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 6 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі - ТЗР).

Надано 15 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Підписано 4 акта приймання-передачі виконаних робіт про забезпечення ТЗР.

Направлено до Добропільського центру комплексної реабілітації 9 дітей з інвалідністю.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 28 осіб.

Прийнято заяви на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги від 9 осіб.

Надано 7 консультацій особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи  стосовно компенсаційних виплат у 2020 році.

Прийнято заяви та документи на забезпечення санаторно-курортним лікуванням від 18 осіб.

Надано 3 консультації щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету та прийнято 1 заяву.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 547 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення 14 особових рахунків;
  • перерахунків – 6 особових рахунків.

Проведено перевірку правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії померлими пенсіонерами – 82 особових рахунка.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 05 лютого 2020 року складає 427,1 тис. грн.

Прийнято 3 пакети документів на реєстрацію колективних договорів організацій міста.

Проведено повідомну реєстрацію 2 колективних договорів.

Надані 5 методичних та консультативних послуг щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.  

Прийнято 3 пакети документів на зайняття вакантної посади в управлінні.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня через автоматизовану систему «Є-Звітність» надана місячна бюджетна звітність станом на 01.02.2020:

               - по загальному фонду Державного бюджету 4 форми;

               - по загальному фонду Місцевого бюджету 5 форм.

Протягом тижня здійснені виплати:

  • допомоги сім'ям з дітьми; малозабезпеченим сім'ям; особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку; виплати на відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»; допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, поштових послуг для здійснення виплат поштою, на загальну суму 5976534,52 грн;
  • поштових послуг для здійснення виплат поштою пільг та субсидій на оплату ЖКП у грошовій готівковій формі в сумі 8100,73 грн;
  • матеріальної допомоги воїнам-інтернаціоналістам до 31-ї річниці виведення радянських військ з Афганістану в сумі 26000,00 грн;
  • допомоги на оздоровлення учасникам ліквідації наслідків ЧАЕС, в сумі 6798,68 грн;
  • грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 54810,00 грн.

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулося 18 осіб (з них 11 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулось 28 внутрішньо переміщених осіб.

07 лютого 2020 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 57 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
  • відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 внутрішньо переміщеній особі на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
logo

ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

КОНТАКТИ

  • м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
  • Поштовий індекс: 85004
  • E-mail: mrd@mrd.gov.ua
  • Тел. (06277) 2-78-60
  • Факс (06277) 2-78-71
  • Пн-Чт. 08.00-17.00, Пт. 08.00-16.00
  • Перерва: 12.00-13.00

СОЦМЕРЕЖІ


  Facebook

  Youtube

 

logo main 100

2016 © Добропільська міська рада. Всі права захищені. Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Добропільській міській раді та охороняються законом України "Про авторське право і суміжні права". При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.