Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за 2023 рік
На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом 2023 року на розгляд до Добропільська МВА надійшло та опрацьовано 1560 звернень громадян, у т.ч.:
- через Урядову «гарячу лінію» - 1432;
- з особистого прийому - 101;
- поштою/електронною поштою – 9 та 6 відповідно;
- шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті - 6;
- засобами телефонного зв’язку - 1;
- від інших органів, установ, організацій - 5.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (747 звернень), надходження звернень громадян збільшилось на 813 звернень, або на 108,84 %.
У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 28 колективних):
- 1210 заяв;
- 350 скарг.
Добропільською МВА 10 звернень перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону, по 2 зверненнях припинено листування відповідно до статті 8 Закону.
За загальними підсумками розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно 267;
- дано роз'яснення 1281.
У вирішенні жодного звернення не відмовлено.
Найчастіше громадяни звертались з питань:
- соціального захисту населення – 970 звернень (62,2 % від загальної кількості звернень);
- житлово-комунального господарства – 449 звернень (28,78 %);
- житлова політика – 32 звернення (2,05 %);
- освіти, науки, науково-технічної, охорони здоров’я – 10 звернень (0,64 %);
- аграрної політики і земельних відносин – 8 звернень (0,51 %);
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 5 звернень (0,32 %);
- інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 3 звернення (0,19 %);
- промислової політики – 2 звернення (0,13 %);
- транспорту і зв'язку - 2 звернення (0,13 %);
- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва - 2 звернення (0,13 %);
- культури та культурної спадщини, туризму – 2 звернення (0,13 %);
- діяльності органів місцевого самоврядування – 2 звернення (0,13 %);
- праці і заробітної плати – 1 звернення (0,06 %);
- екології та природних ресурсів - 1 звернення (0,06 %);
- з інших питань – 71 звернення (4,54 %).
У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.
За 2023 рік від даної категорії громадян надійшло 217 звернень, а саме:
- дітей війни (12 звернень);
- учасників бойових дій (2 звернення);
- ветеранів праці (2 звернення);
- осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (1 звернення);
- багатодітних сімей (9 звернень);
- одиноких матерів (24 звернень);
- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (167 звернень).
Ці категорії громадян найчастіше звертається з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.
Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.