Добропільська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка  про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за 2023 рік

Дата: 25.03.2024 08:46
Кількість переглядів: 170

На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом 2023 року на розгляд до Добропільська МВА надійшло та опрацьовано 1560 звернень громадян, у т.ч.:

  • через Урядову «гарячу лінію» - 1432;
  • з особистого прийому - 101;
  • поштою/електронною поштою – 9 та 6 відповідно;
  • шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті - 6;
  • засобами телефонного звязку - 1;
  • від інших органів, установ, організацій - 5.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (747 звернень),  надходження звернень громадян збільшилось на 813 звернень, або на 108,84 %.
        У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 28 колективних):

  • 1210 заяв;
  • 350 скарг.

Добропільською МВА 10 звернень перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону, по 2 зверненнях припинено листування відповідно до статті 8 Закону.

За загальними підсумками розгляду звернень громадян:

  • вирішено позитивно 267;
  • дано роз'яснення 1281.

У вирішенні жодного звернення не відмовлено.

Найчастіше громадяни звертались з питань:

 - соціального захисту населення – 970 звернень (62,2 % від загальної кількості звернень);

- житлово-комунального господарства – 449 звернень (28,78 %);

- житлова політика – 32 звернення (2,05 %);

- освіти, науки, науково-технічної, охорони здоров’я – 10 звернень (0,64 %);

- аграрної політики і земельних відносин – 8 звернень (0,51 %);

- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 5 звернень (0,32 %);

- інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 3 звернення (0,19 %);

- промислової політики – 2 звернення (0,13 %);

-  транспорту і зв'язку - 2 звернення (0,13 %);

- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва - 2 звернення (0,13 %);

- культури та культурної спадщини, туризму – 2 звернення (0,13 %);

- діяльності органів місцевого самоврядування – 2 звернення (0,13 %);

- праці і заробітної плати – 1 звернення (0,06 %);

- екології та природних ресурсів - 1 звернення (0,06 %);

- з інших питань – 71 звернення (4,54 %).

У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.

За 2023 рік від даної категорії громадян надійшло 217 звернень, а саме:

  • дітей війни (12 звернень);
  • учасників бойових дій (2 звернення);
  • ветеранів праці (2 звернення);
  • осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (1 звернення);
  • багатодітних сімей (9 звернень);

- одиноких матерів (24 звернень);

- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (167 звернень).

Ці категорії громадян найчастіше звертається з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.

Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь