Добропільська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка  про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за 2023 рік

Дата: 25.03.2024 08:46
Кількість переглядів: 35

На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом 2023 року на розгляд до Добропільська МВА надійшло та опрацьовано 1560 звернень громадян, у т.ч.:

  • через Урядову «гарячу лінію» - 1432;
  • з особистого прийому - 101;
  • поштою/електронною поштою – 9 та 6 відповідно;
  • шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті - 6;
  • засобами телефонного звязку - 1;
  • від інших органів, установ, організацій - 5.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (747 звернень),  надходження звернень громадян збільшилось на 813 звернень, або на 108,84 %.
        У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 28 колективних):

  • 1210 заяв;
  • 350 скарг.

Добропільською МВА 10 звернень перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону, по 2 зверненнях припинено листування відповідно до статті 8 Закону.

За загальними підсумками розгляду звернень громадян:

  • вирішено позитивно 267;
  • дано роз'яснення 1281.

У вирішенні жодного звернення не відмовлено.

Найчастіше громадяни звертались з питань:

 - соціального захисту населення – 970 звернень (62,2 % від загальної кількості звернень);

- житлово-комунального господарства – 449 звернень (28,78 %);

- житлова політика – 32 звернення (2,05 %);

- освіти, науки, науково-технічної, охорони здоров’я – 10 звернень (0,64 %);

- аграрної політики і земельних відносин – 8 звернень (0,51 %);

- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 5 звернень (0,32 %);

- інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 3 звернення (0,19 %);

- промислової політики – 2 звернення (0,13 %);

-  транспорту і зв'язку - 2 звернення (0,13 %);

- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва - 2 звернення (0,13 %);

- культури та культурної спадщини, туризму – 2 звернення (0,13 %);

- діяльності органів місцевого самоврядування – 2 звернення (0,13 %);

- праці і заробітної плати – 1 звернення (0,06 %);

- екології та природних ресурсів - 1 звернення (0,06 %);

- з інших питань – 71 звернення (4,54 %).

У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.

За 2023 рік від даної категорії громадян надійшло 217 звернень, а саме:

  • дітей війни (12 звернень);
  • учасників бойових дій (2 звернення);
  • ветеранів праці (2 звернення);
  • осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (1 звернення);
  • багатодітних сімей (9 звернень);

- одиноких матерів (24 звернень);

- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (167 звернень).

Ці категорії громадян найчастіше звертається з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.

Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь