Добропільська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка  про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за І квартал 2024 рік

Дата: 16.04.2024 09:12
Кількість переглядів: 111

На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом І кварталу 2024  року на розгляд до Добропільської МВА надійшло та опрацьовано 166 звернень громадян, у т.ч.:

  • через Урядову «гарячу лінію» - 99;
  • з особистого прийому - 45;
  • поштою/електронною поштою – 2 та 3 відповідно;
  • шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті - 8;
  • засобами телефонного звязку - 1;
  • від інших органів, установ, організацій - 8.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (133 звернень),  надходження звернень громадян збільшилось на 33 зверненння, або на 24,81 %.

У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 4 колективних):

  • 126 заяв;
  • 40 скарг.

За загальними підсумками розгляду звернень громадян:

  • вирішено позитивно - 44;
  • дано роз'яснення - 88;
  • термін розгляду припадає на наступний період - 20;
  • перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону - 10;
  • припинено листування відповідно до статті 8 Закону - 4.

У вирішенні жодного звернення не відмовлено.

Найчастіше громадяни звертались з питань:

 - комунального господарства – 61 звернення (36,75 % від загальної кількості звернень);

- соціального захисту населення – 52 звернення (31,33 %);

- з інших питань – 34 звернення (20,48 %).

- житлова політика – 10 звернення (6,02 %);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 звернення (1,81 %);

- екології та природних ресурсів - 2 звернення (1,2 %);

- аграрної політики і земельних відносин – 2 звернення (1,2 %);

- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 1 звернення (0,6 %);

- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення (0,6 %).

У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.

За І квартал 2024 року від даної категорії громадян надійшло 39 звернень, а саме:

  • багатодітних сімей (1 звернення);

- одиноких матерів (2 звернень);

- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (36 звернень).

Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.

Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь