Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за І квартал 2024 рік
На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом І кварталу 2024 року на розгляд до Добропільської МВА надійшло та опрацьовано 166 звернень громадян, у т.ч.:
- через Урядову «гарячу лінію» - 99;
- з особистого прийому - 45;
- поштою/електронною поштою – 2 та 3 відповідно;
- шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті - 8;
- засобами телефонного зв’язку - 1;
- від інших органів, установ, організацій - 8.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (133 звернень), надходження звернень громадян збільшилось на 33 зверненння, або на 24,81 %.
У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 4 колективних):
- 126 заяв;
- 40 скарг.
За загальними підсумками розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно - 44;
- дано роз'яснення - 88;
- термін розгляду припадає на наступний період - 20;
- перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону - 10;
- припинено листування відповідно до статті 8 Закону - 4.
У вирішенні жодного звернення не відмовлено.
Найчастіше громадяни звертались з питань:
- комунального господарства – 61 звернення (36,75 % від загальної кількості звернень);
- соціального захисту населення – 52 звернення (31,33 %);
- з інших питань – 34 звернення (20,48 %).
- житлова політика – 10 звернення (6,02 %);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 звернення (1,81 %);
- екології та природних ресурсів - 2 звернення (1,2 %);
- аграрної політики і земельних відносин – 2 звернення (1,2 %);
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 1 звернення (0,6 %);
- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення (0,6 %).
У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.
За І квартал 2024 року від даної категорії громадян надійшло 39 звернень, а саме:
- багатодітних сімей (1 звернення);
- одиноких матерів (2 звернень);
- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (36 звернень).
Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.
Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.