Добропільська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка  про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за І квартал 2024 рік

Дата: 16.04.2024 09:12
Кількість переглядів: 33

На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом І кварталу 2024  року на розгляд до Добропільської МВА надійшло та опрацьовано 166 звернень громадян, у т.ч.:

  • через Урядову «гарячу лінію» - 99;
  • з особистого прийому - 45;
  • поштою/електронною поштою – 2 та 3 відповідно;
  • шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті - 8;
  • засобами телефонного звязку - 1;
  • від інших органів, установ, організацій - 8.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (133 звернень),  надходження звернень громадян збільшилось на 33 зверненння, або на 24,81 %.

У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 4 колективних):

  • 126 заяв;
  • 40 скарг.

За загальними підсумками розгляду звернень громадян:

  • вирішено позитивно - 44;
  • дано роз'яснення - 88;
  • термін розгляду припадає на наступний період - 20;
  • перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону - 10;
  • припинено листування відповідно до статті 8 Закону - 4.

У вирішенні жодного звернення не відмовлено.

Найчастіше громадяни звертались з питань:

 - комунального господарства – 61 звернення (36,75 % від загальної кількості звернень);

- соціального захисту населення – 52 звернення (31,33 %);

- з інших питань – 34 звернення (20,48 %).

- житлова політика – 10 звернення (6,02 %);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 звернення (1,81 %);

- екології та природних ресурсів - 2 звернення (1,2 %);

- аграрної політики і земельних відносин – 2 звернення (1,2 %);

- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 1 звернення (0,6 %);

- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення (0,6 %).

У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.

За І квартал 2024 року від даної категорії громадян надійшло 39 звернень, а саме:

  • багатодітних сімей (1 звернення);

- одиноких матерів (2 звернень);

- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (36 звернень).

Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.

Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь