Добропільська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за І півріччя 2024 рік

Дата: 12.07.2024 10:06
Кількість переглядів: 99

На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом І півріччя 2024  року на розгляд до Добропільської МВА надійшло та опрацьовано 297 звернень громадян, у т.ч.:

  • через Урядову «гарячу лінію» - 152 звернення;
  • з особистого прийому - 96 звернень;
  • поштою/електронною поштою – 3 та 4 звернення відповідно;
  • шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті – 16 звернень;
  • засобами телефонного звязку – 11 звернень;
  • від інших органів, установ, організацій – 15 звернень.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (244 звернення), звернень громадян надійшло більше на 53 звернення, або на 17,85 %.

У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 18 колективних):

  • 247 заяв;
  • 1 пропозиція;
  • 49 скарг.

За загальними підсумками розгляду звернень громадян:

  • вирішено позитивно – 140 звернень;
  • дано роз'яснення – 134 звернення;
  • термін розгляду припадає на наступний період - 3 звернення;
  • перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону – 16 звернень;
  • припинено листування відповідно до статті 8 Закону – 4 звернення.

У вирішенні жодного звернення не відмовлено.

Найчастіше громадяни звертались з питань:

 - комунального господарства – 121 звернення (40,74 % від загальної кількості звернень);

- соціального захисту населення – 77 звернень (25,93 %);

- з інших питань – 66 звернень (22,22 %);

- житлова політика – 14 звернень (4,70 %);

- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва- 4 звернення (1,35 %)

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 звернення (1,01 %);

- екології та природних ресурсів - 3 звернення (1,01 %);

- аграрної політики і земельних відносин – 2 звернення (0,67 %);

- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 2 звернення (0,67 %);

- транспорту і звязку - 1 звернення (0,34 %);

- праці і заробітної плати - 1 звернення (0,34 %);

- охорони здоровя - 1 звернення (0,34 %);

- молоді, фізичної культури- 1 звернення (0,34 %);

- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення (0,34 %).

У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.

За І півріччя 2024 року від даної категорії громадян надійшло 49 звернень, а саме:

  • багатодітних сімей (1 звернення);

- одиноких матерів (3 звернення);

- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (45 звернень).

Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.

Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь