Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за І півріччя 2024 рік
На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом І півріччя 2024 року на розгляд до Добропільської МВА надійшло та опрацьовано 297 звернень громадян, у т.ч.:
- через Урядову «гарячу лінію» - 152 звернення;
- з особистого прийому - 96 звернень;
- поштою/електронною поштою – 3 та 4 звернення відповідно;
- шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті – 16 звернень;
- засобами телефонного зв’язку – 11 звернень;
- від інших органів, установ, організацій – 15 звернень.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (244 звернення), звернень громадян надійшло більше на 53 звернення, або на 17,85 %.
У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 18 колективних):
- 247 заяв;
- 1 пропозиція;
- 49 скарг.
За загальними підсумками розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 140 звернень;
- дано роз'яснення – 134 звернення;
- термін розгляду припадає на наступний період - 3 звернення;
- перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону – 16 звернень;
- припинено листування відповідно до статті 8 Закону – 4 звернення.
У вирішенні жодного звернення не відмовлено.
Найчастіше громадяни звертались з питань:
- комунального господарства – 121 звернення (40,74 % від загальної кількості звернень);
- соціального захисту населення – 77 звернень (25,93 %);
- з інших питань – 66 звернень (22,22 %);
- житлова політика – 14 звернень (4,70 %);
- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва- 4 звернення (1,35 %)
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 звернення (1,01 %);
- екології та природних ресурсів - 3 звернення (1,01 %);
- аграрної політики і земельних відносин – 2 звернення (0,67 %);
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 2 звернення (0,67 %);
- транспорту і зв’язку - 1 звернення (0,34 %);
- праці і заробітної плати - 1 звернення (0,34 %);
- охорони здоров’я - 1 звернення (0,34 %);
- молоді, фізичної культури- 1 звернення (0,34 %);
- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення (0,34 %).
У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.
За І півріччя 2024 року від даної категорії громадян надійшло 49 звернень, а саме:
- багатодітних сімей (1 звернення);
- одиноких матерів (3 звернення);
- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (45 звернень).
Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.
Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.