Добропільська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та допустимого рівня ціни закупівлі.

Дата: 12.11.2024 11:14
Кількість переглядів: 41

Спеціалізований автомобіль (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі),

кількість – 1 шт.

Обґрунтування доцільності закупівлі:

Мобільна бригада працює в межах Добропільської територіальної громади, є однією із спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. Надання послуг здійснюється під час виїздів на випадки в спеціально організованому транспорті. Бригада об’єднує спеціалістів (практичного психолога та соціального працівника), які надають допомогу як мешканкам/цям, так і внутрішньо переміщеним особам, що перебувають на їх території в тому числі осіб з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату. Основний фокус діяльності мобільної бригади – це постраждалі особи та їхнє найближче оточення.

Перевага бригади полягає у її мобільності та за рахунок ефективного й швидкого реагування послуга наближається до постраждалої особи, що дає можливість вчасно виявити випадок насильства, надати соціально - психологічну допомогу тим, хто її потребує, і скерувати до інших служб, якщо є необхідність. Виїзд мобільної бригади здійснюється за попередньо складеним графіком, а також позапланово під час отримання повідомлення про виявлення факту вчинення насильства та потребу у наданні постраждалій особі термінової допомоги. Команда має змогу ефективно реагує на запит постраждалої особи, надати першу психологічну допомогу, консультування, кризового та екстреного втручання, соціальної профілактики відповідно до їх потреб.

Зокрема, команда мобільної бригади надає соціальні послуги шляхом проведення фахової консультації за допомогою телефонного зв’язку, з виїздом у спеціально організованому транспорті до місця проживання (перебування) постраждалих осіб чи іншого вказаного ними місця, у приміщенні загальної чи спеціалізованої служби підтримки постраждалих осіб, що значно підвищує доступність їхніх послуг.

Діяльність мобільної бригади ґрунтується на засадах урахування особливих потреб та інтересів постраждалих осіб, зокрема осіб з інвалідністю, вагітних жінок, дітей, недієздатних осіб, осіб похилого віку. Для більш ефективного надання соціальних послуг постраждалим особам, а саме перевезення осіб з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з захворюваннями, пересуваються на візках або милицях, з метою отримання більш широкого спектру послуг від інших суб'єктів дотичних до допомоги постраждалим від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.

Обґрунтування обсягів закупівлі:

У зв`язку з військовою агресією росії проти України значно зросла кількість внутрішньо переміщених осіб, які приїхали з Луганської, Запорізької та Херсонської областей та перемістилися з окупованих громад Донецької області. На сьогоднішній день кількість внутрішньо переміщених осіб складає близько 10 тис. осіб. З них, велика кількість це особи з інвалідністю, особи пенсійного віку, малозабезпечені особи, які оселилися у віддалених населених пунктах громади та не мають змоги самостійно дістатися до соціальних закладів громади. Але багато з ВПО ймовірно можуть бути постраждалими від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі і в силу своєї необізнаності не знають куди їм звернутися та продовжують жити в таких умовах. Більша кількість постраждалих має маленький дохід, якого ледь вистачає на продукти харчування, тому вони не мають змоги дістатися до закладів які можуть надати соціально- психологічну допомогу. Придбання автівки допоможе наблизити соціальні послуги до соціально ізольованих мешканців громади.

Придбання спеціалізованого транспортного засобу значно поліпшить умови, забезпечить якість, швидкість та мобільність надання соціальних послуг та надасть можливість забезпечити соціально — психологічну підтримку більшій кількості осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі у тому числі із захворюваннями опорно-рухового апарату, осіб з інвалідністю (в т.ч. дітей з інвалідністю), осіб з обмеженою мобільністю (користувачів інвалідними візками). Також, дасть можливість охопити послугами найвіддаленіші населені пункти Добропільської громади.

Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про соціальні послуги» соціальні послуги за типами поділяються технічні послуги, зокрема транспортні послуги, переклад жестовою мовою тощо.

Класифікатором соціальних послуг, затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2020 № 429, визначено що транспортні послуги - перевезення осіб з числа маломобільних груп населення з використанням спеціального транспортного засобу (мікроавтобуса), соціального таксі, з супроводжуючим або придбання (компенсація) вартості палива, одноразова транспортна послуга для осіб, які з об'єктивних (обґрунтованих) причин не можуть скористатись громадським транспортом, щоб дістатись до закладу, який надає соціальні, адміністративні послуги медичну допомогу, здійснює реабілітацію.

Отримувачами соціальної послуги є: дорослі та діти з інвалідністю; особи літнього віку, які мають порушення опорно-рухового апарату та які пересуваються за допомогою технічних засобів реабілітації; особи з психічними та інтелектуальними порушеннями; особи із захворюваннями, які не здатні до самостійного пересування та потребують сторонньої допомоги, в тому числі пацієнти з хронічною нирковою недостатністю, які потребують гемодіалізу, інші маломобільні групи населення, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: Якісні характеристики щодо закупівлі відповідних товарів мають відповідати державним стандартам, які підтверджені відповідними сертифікатами, технічним умовам на виготовлення продукції згідно ДСТУ та передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

Обґрунтування очікуваної вартості (ціни) закупівлі: Вартість закупівлі одного спеціального автомобіля для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями було визначено допустимим рівнем цін щодо закупівлі, що базувався на чотирьох марках автомобілів.

При проведенні моніторингу цін станом на 25.06.2024 року постачальників спеціалізованих автомобілів, визначено допустимий рівень цін щодо закупівлі:

 

№ п/п

Назва предмета

закупівлі (або еквівалент)

 

Продавець

 

Базова модель вартість, грн.

1

Citroen Berlingo Plus L2 (акп)

ТОВ «ВТК «Сплайн»

1 921 800

2

Citroen Berlingo New пасс. L2

ТОВ «ВТК «Сплайн»

1 752 400

3

Opel COMBO LIFE EDITION L2

ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС»

1 893 000

4

PEUGEOT BOXER L3H2

ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС»

2 120 000

Середня вартість:                           1 921 800

          Таким чином, вартість одного спеціального автомобіля для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями відповідно до змін річного плану закупівель на 2024 рік складає 1 921 800,00 грн. (один мільйон дев’ятсот двадцять одна тисяча вісімсот грн. 00 коп, у тому числі ПДВ)

Для обґрунтування середньої ціни переобладнання базового автомобіля (мікроавтобуса) в автомобіль спеціалізований, призначений для перевезення осіб з інвалідністю (в т.ч. дітей з інвалідністю), осіб з обмеженою мобільністю (користувачів інвалідними візками), та супроводжуючих осіб Добропільським міським центром соціальних служб отримана пропозиція від ТОВ «Торговий дім УКВЗ-Україна», яке є експертами з виготовлення спеціалізованих транспортних засобів, виробниками автомобільної техніки для людей, що пересуваються на візках, тому необхідно врахувати зміни в ціні переобладнаного автомобіля.

№ п/п

 

Назва предмета закупівлі (або еквівалент)

 

 

Продавець

Ціна (допустима) автомобіля спеціального призначення

переобладнанням)

1

Citroen Berlingo Plus L2 (акп)

ТОВ «ВТК «Сплайн»

1 921 800

2

PEUGEOT BOXER L3H2

ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС»

2 120 000

3

Peugeut Boxer

ТОВ «Торговий дім УКВЗ-Україна»

2 305 700

4

Opel COMBO LIFE EDITION L2

ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС»

1 893 000

 

 

 

 

Середня вартість:     2 060 125

Додатково інформуємо, що в процесі виробництва спеціалізованого автомобіля (згідно специфікації замовника) проводиться комплекс робіт по встановленню термо - шумоізоляції, додаткового зовнішнього та внутрішнього освітлення, вентиляції та кондиціюванню салону, автономного обігріву, установки стекол, які відповідають пожежним і екологічним нормам.

В оздобленні бокових панелей та стелі салону використовуються зносостійкий, легкий пластик, а також використовується високоякісний карпет.

Для можливості комфортного перебування пасажирів в салоні та вільного доступу до обслуговування місць кріплення крісел-візків за основу взята подовжена база автомобіля. Це дозволило розмістити в салоні три зручні місця для супроводжуючого персоналу та установити два місця для кріплення крісел-візків. Місця для перевезення осіб з обмеженими можливостями обладнані сучасними плечовими пасами з механізмом натяжіння та можливістю регулювання по висоті. Вздовж бокової стіни, де передбачені місця для перевезення осіб на візках, встановлені горизонтальні поручні.

Внутрішнє освітлення салону забезпечується за рахунок енергоефективних діодних світильників.

Для забезпечення притоку повітря встановлена примусова приточно-витяжної вентиляції. В       проймі    задніх    дверей    встановлений    гідро-електричний    підйомний    пристрій, вантажопідйомністю 400 кг та зручною платформою з дистанційним керуванням за допомогою пульта та джойстика-маніпулятора вбудованого в правий поручень.

В спеціалізованому автомобілі реалізована функція автоматичного вмикання зовнішнього освітлення при відкриванні дверей: над задніми та зсувними боковими дверима.

Для комфортного підйому в салон встановлена повнорозмірна підніжка під зсувними дверима.

Керування системами додаткового обладнання ергономічно розташоване в зоні

водія.

Усі роботи та матеріали по оздобленню салону складатимуть додаткову вартість

спеціального автомобілю.

Обладнання має бути сертифіковане, що також складає додаткові витрати для продавця. Усі ці основні процедури складатимуть додаткову середню (допустиму) вартість

 

спеціалізованих автомобіля, яка викладена у обґрунтуванні.

Розрахунок базується на чотирьох марках автомобілів від 4-х постачальників спеціалізованих, з якого визначено, що допустима ціна автомобілів, що аналізуються, складає: 8 240 500 /4 = 2 060 125 грн, тому середня допустима ціна одного автомобіля спеціалізованого, призначеного для перевезення осіб з інвалідністю, осіб з обмеженою мобільністю (користувачів інвалідними візками) складає 2 060 125 грн.

Очікувана ціна договору цього товару не повинна перевищувати 2 060 125 грн. (два мільйони шістдесят тисяча сто двадцять п’ять грн. у тому числі ПДВ).

Обгрунтування вибору процедури закупівлі

Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Постанови КМУ

«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості), замовники визначені ст.2 Закону здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно зо Закону та Особливостей.

Пунктом 10 Особливостей встановлено, що Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу.

Обґрунтування

доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та допустимого рівня ціни закупівлі.

Спеціалізований автомобіль (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі),

кількість – 1 шт.

Обґрунтування доцільності закупівлі:

Мобільна бригада працює в межах Добропільської територіальної громади, є однією із спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. Надання послуг здійснюється під час виїздів на випадки в спеціально організованому транспорті. Бригада об’єднує спеціалістів (практичного психолога та соціального працівника), які надають допомогу як мешканкам/цям, так і внутрішньо переміщеним особам, що перебувають на їх території в тому числі осіб з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату. Основний фокус діяльності мобільної бригади – це постраждалі особи та їхнє найближче оточення.

Перевага бригади полягає у її мобільності та за рахунок ефективного й швидкого реагування послуга наближається до постраждалої особи, що дає можливість вчасно виявити випадок насильства, надати соціально - психологічну допомогу тим, хто її потребує, і скерувати до інших служб, якщо є необхідність. Виїзд мобільної бригади здійснюється за попередньо складеним графіком, а також позапланово під час отримання повідомлення про виявлення факту вчинення насильства та потребу у наданні постраждалій особі термінової допомоги. Команда має змогу ефективно реагує на запит постраждалої особи, надати першу психологічну допомогу, консультування, кризового та екстреного втручання, соціальної профілактики відповідно до їх потреб.

Зокрема, команда мобільної бригади надає соціальні послуги шляхом проведення фахової консультації за допомогою телефонного зв’язку, з виїздом у спеціально організованому транспорті до місця проживання (перебування) постраждалих осіб чи іншого вказаного ними місця, у приміщенні загальної чи спеціалізованої служби підтримки постраждалих осіб, що значно підвищує доступність їхніх послуг.

Діяльність мобільної бригади ґрунтується на засадах урахування особливих потреб та інтересів постраждалих осіб, зокрема осіб з інвалідністю, вагітних жінок, дітей, недієздатних осіб, осіб похилого віку. Для більш ефективного надання соціальних послуг постраждалим особам, а саме перевезення осіб з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з захворюваннями, пересуваються на візках або милицях, з метою отримання більш широкого спектру послуг від інших суб'єктів дотичних до допомоги постраждалим від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.

Обґрунтування обсягів закупівлі:

У зв`язку з військовою агресією росії проти України значно зросла кількість внутрішньо переміщених осіб, які приїхали з Луганської, Запорізької та Херсонської областей та перемістилися з окупованих громад Донецької області. На сьогоднішній день кількість внутрішньо переміщених осіб складає близько 10 тис. осіб. З них, велика кількість це особи з інвалідністю, особи пенсійного віку, малозабезпечені особи, які оселилися у віддалених населених пунктах громади та не мають змоги самостійно дістатися до соціальних закладів громади. Але багато з ВПО ймовірно можуть бути постраждалими від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі і в силу своєї необізнаності не знають куди їм звернутися та продовжують жити в таких умовах. Більша кількість постраждалих має маленький дохід, якого ледь вистачає на продукти харчування, тому вони не мають змоги дістатися до закладів які можуть надати соціально- психологічну допомогу. Придбання автівки допоможе наблизити соціальні послуги до соціально ізольованих мешканців громади.

Придбання спеціалізованого транспортного засобу значно поліпшить умови, забезпечить якість, швидкість та мобільність надання соціальних послуг та надасть можливість забезпечити соціально — психологічну підтримку більшій кількості осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі у тому числі із захворюваннями опорно-рухового апарату, осіб з інвалідністю (в т.ч. дітей з інвалідністю), осіб з обмеженою мобільністю (користувачів інвалідними візками). Також, дасть можливість охопити послугами найвіддаленіші населені пункти Добропільської громади.

Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про соціальні послуги» соціальні послуги за типами поділяються технічні послуги, зокрема транспортні послуги, переклад жестовою мовою тощо.

Класифікатором соціальних послуг, затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2020 № 429, визначено що транспортні послуги - перевезення осіб з числа маломобільних груп населення з використанням спеціального транспортного засобу (мікроавтобуса), соціального таксі, з супроводжуючим або придбання (компенсація) вартості палива, одноразова транспортна послуга для осіб, які з об'єктивних (обґрунтованих) причин не можуть скористатись громадським транспортом, щоб дістатись до закладу, який надає соціальні, адміністративні послуги медичну допомогу, здійснює реабілітацію.

Отримувачами соціальної послуги є: дорослі та діти з інвалідністю; особи літнього віку, які мають порушення опорно-рухового апарату та які пересуваються за допомогою технічних засобів реабілітації; особи з психічними та інтелектуальними порушеннями; особи із захворюваннями, які не здатні до самостійного пересування та потребують сторонньої допомоги, в тому числі пацієнти з хронічною нирковою недостатністю, які потребують гемодіалізу, інші маломобільні групи населення, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: Якісні характеристики щодо закупівлі відповідних товарів мають відповідати державним стандартам, які підтверджені відповідними сертифікатами, технічним умовам на виготовлення продукції згідно ДСТУ та передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

Обґрунтування очікуваної вартості (ціни) закупівлі: Вартість закупівлі одного спеціального автомобіля для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями було визначено допустимим рівнем цін щодо закупівлі, що базувався на чотирьох марках автомобілів.

При проведенні моніторингу цін станом на 25.06.2024 року постачальників спеціалізованих автомобілів, визначено допустимий рівень цін щодо закупівлі:

 

№ п/п

Назва предмета

закупівлі (або еквівалент)

 

Продавець

 

Базова модель вартість, грн.

1

Citroen Berlingo Plus L2 (акп)

ТОВ «ВТК «Сплайн»

1 921 800

2

Citroen Berlingo New пасс. L2

ТОВ «ВТК «Сплайн»

1 752 400

3

Opel COMBO LIFE EDITION L2

ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС»

1 893 000

4

PEUGEOT BOXER L3H2

ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС»

2 120 000

Середня вартість:                           1 921 800

          Таким чином, вартість одного спеціального автомобіля для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями відповідно до змін річного плану закупівель на 2024 рік складає 1 921 800,00 грн. (один мільйон дев’ятсот двадцять одна тисяча вісімсот грн. 00 коп, у тому числі ПДВ) 

Для обґрунтування середньої ціни переобладнання базового автомобіля (мікроавтобуса) в автомобіль спеціалізований, призначений для перевезення осіб з інвалідністю (в т.ч. дітей з інвалідністю), осіб з обмеженою мобільністю (користувачів інвалідними візками), та супроводжуючих осіб Добропільським міським центром соціальних служб отримана пропозиція від ТОВ «Торговий дім УКВЗ-Україна», яке є експертами з виготовлення спеціалізованих транспортних засобів, виробниками автомобільної техніки для людей, що пересуваються на візках, тому необхідно врахувати зміни в ціні переобладнаного автомобіля.

№ п/п

 

Назва предмета закупівлі (або еквівалент)

 

 

Продавець

Ціна (допустима) автомобіля спеціального призначення

переобладнанням)

1

Citroen Berlingo Plus L2 (акп)

ТОВ «ВТК «Сплайн»

1 921 800

2

PEUGEOT BOXER L3H2

ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС»

2 120 000

3

Peugeut Boxer

ТОВ «Торговий дім УКВЗ-Україна»

2 305 700

4

Opel COMBO LIFE EDITION L2

ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС»

1 893 000

 

 

 

 

Середня вартість:                         2 060 125

Додатково інформуємо, що в процесі виробництва спеціалізованого автомобіля (згідно специфікації замовника) проводиться комплекс робіт по встановленню термо - шумоізоляції, додаткового зовнішнього та внутрішнього освітлення, вентиляції та кондиціюванню салону, автономного обігріву, установки стекол, які відповідають пожежним і екологічним нормам.

В оздобленні бокових панелей та стелі салону використовуються зносостійкий, легкий пластик, а також використовується високоякісний карпет.

Для можливості комфортного перебування пасажирів в салоні та вільного доступу до обслуговування місць кріплення крісел-візків за основу взята подовжена база автомобіля. Це дозволило розмістити в салоні три зручні місця для супроводжуючого персоналу та установити два місця для кріплення крісел-візків. Місця для перевезення осіб з обмеженими можливостями обладнані сучасними плечовими пасами з механізмом натяжіння та можливістю регулювання по висоті. Вздовж бокової стіни, де передбачені місця для перевезення осіб на візках, встановлені горизонтальні поручні.

Внутрішнє освітлення салону забезпечується за рахунок енергоефективних діодних світильників.

Для забезпечення притоку повітря встановлена примусова приточно-витяжної вентиляції. В       проймі    задніх    дверей    встановлений    гідро-електричний    підйомний    пристрій, вантажопідйомністю 400 кг та зручною платформою з дистанційним керуванням за допомогою пульта та джойстика-маніпулятора вбудованого в правий поручень.

В спеціалізованому автомобілі реалізована функція автоматичного вмикання зовнішнього освітлення при відкриванні дверей: над задніми та зсувними боковими дверима.

Для комфортного підйому в салон встановлена повнорозмірна підніжка під зсувними дверима.

Керування системами додаткового обладнання ергономічно розташоване в зоні

водія.

Усі роботи та матеріали по оздобленню салону складатимуть додаткову вартість

спеціального автомобілю.

Обладнання має бути сертифіковане, що також складає додаткові витрати для продавця. Усі ці основні процедури складатимуть додаткову середню (допустиму) вартість

 

спеціалізованих автомобіля, яка викладена у обґрунтуванні.

Розрахунок базується на чотирьох марках автомобілів від 4-х постачальників спеціалізованих, з якого визначено, що допустима ціна автомобілів, що аналізуються, складає: 8 240 500 /4 = 2 060 125 грн, тому середня допустима ціна одного автомобіля спеціалізованого, призначеного для перевезення осіб з інвалідністю, осіб з обмеженою мобільністю (користувачів інвалідними візками) складає 2 060 125 грн.

Очікувана ціна договору цього товару не повинна перевищувати 2 060 125 грн. (два мільйони шістдесят тисяча сто двадцять п’ять грн. у тому числі ПДВ).

Обгрунтування вибору процедури закупівлі

Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Постанови КМУ

«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості), замовники визначені ст.2 Закону здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно зо Закону та Особливостей.

Пунктом 10 Особливостей встановлено, що Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь