Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за 9 місяців 2024 рік
На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом 9 місяців 2024 року на розгляд до Добропільської МВА надійшло та опрацьовано 502 звернення громадян, у т.ч.:
- через Урядову «гарячу лінію» - 240 звернень;
- з особистого прийому - 177 звернень;
- поштою/електронною поштою – 4 та 10 звернень відповідно;
- шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті – 16 звернень;
- засобами телефонного зв’язку – 35 звернень;
- через органи влади вищого рівня – 20 звернень.
У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 25 колективних):
- 456 заяв;
- 1 пропозиція;
- 45 скарг.
За загальними підсумками розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 159 звернень;
- дано роз'яснення – 313 звернень;
- термін розгляду припадає на наступний період - 6 звернень;
- перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону – 21 звернення;
- припинено листування відповідно до статті 8 Закону – 3 звернення.
У вирішенні жодного звернення не відмовлено.
Найчастіше громадяни звертались з питань:
- комунального господарства – 191 звернення (38,05 % від загальної кількості звернень);
- соціального захисту населення – 140 звернень (27,89 %);
- з інших питань – 107 звернень (21,31 %);
- житлова політика – 34 звернень (6,77 %);
- охорони здоров’я - 8 звернень (1,58 %);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 4 звернення (0,80 %);
- аграрної політики і земельних відносин – 4 звернення (0,80 %);
- екології та природних ресурсів - 3 звернення (0,60 %);
- праці і заробітної плати - 2 звернення (0,40 %);
- культури та культурної спадщини, туризму – 2 звернення (0,40 %);
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 1 звернення (0,20 %);
- транспорту і зв’язку - 1 звернення (0,20 %);
- молоді, фізичної культури і спорту - 1 звернення (0,20 %);
- освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 1 звернення (0,20 %);
- обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 1 звернення (0,20 %);
- державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 1звернення (0,20 %);
- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення (0,20 %).
У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.
За 9 місяців 2024 року від даної категорії громадян надійшло 82 звернень, а саме:
- багатодітних сімей (1 звернення);
- одиноких матерів (3 звернення);
- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (78 звернень).
Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.
Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.