Добропільська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка  про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області за 9 місяців 2024 рік

Дата: 23.01.2025 13:23
Кількість переглядів: 22

На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації Покровського району Донецької області (далі - Добропільська МВА) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом 9 місяців 2024  року на розгляд до Добропільської МВА надійшло та опрацьовано 502 звернення громадян, у т.ч.:

  • через Урядову «гарячу лінію» - 240 звернень;
  • з особистого прийому - 177 звернень;
  • поштою/електронною поштою – 4 та 10 звернень відповідно;
  • шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті – 16 звернень;
  • засобами телефонного звязку – 35 звернень;
  • через органи влади вищого рівня – 20 звернень.

У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 25 колективних):

  • 456 заяв;
  • 1 пропозиція;
  • 45 скарг.

За загальними підсумками розгляду звернень громадян:

  • вирішено позитивно – 159 звернень;
  • дано роз'яснення – 313 звернень;
  • термін розгляду припадає на наступний період - 6 звернень;
  • перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону – 21 звернення;
  • припинено листування відповідно до статті 8 Закону – 3 звернення.

У вирішенні жодного звернення не відмовлено.

Найчастіше громадяни звертались з питань:

 - комунального господарства – 191 звернення (38,05 % від загальної кількості звернень);

- соціального захисту населення – 140 звернень (27,89 %);

- з інших питань – 107 звернень (21,31 %);

- житлова політика – 34 звернень (6,77 %);

- охорони здоров’я - 8 звернень (1,58 %);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 4 звернення (0,80 %);

 

- аграрної політики і земельних відносин – 4 звернення (0,80 %);

- екології та природних ресурсів - 3 звернення (0,60 %);

- праці і заробітної плати - 2 звернення (0,40 %);

- культури та культурної спадщини, туризму – 2 звернення (0,40 %);

- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 1 звернення (0,20 %);

- транспорту і звязку - 1 звернення (0,20 %);

- молоді, фізичної культури і спорту - 1 звернення (0,20 %);

- освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 1 звернення (0,20 %);

- обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 1 звернення (0,20 %);

- державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 1звернення (0,20 %);

- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення (0,20 %).

У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.

За 9 місяців 2024 року від даної категорії громадян надійшло 82 звернень, а саме:

  • багатодітних сімей (1 звернення);

- одиноких матерів (3 звернення);

- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (78 звернень).

Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.

Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь