Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради за 2024 рік
На виконання вимог Закону України Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради (далі - установи) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом 2024 року на розгляд до установ надійшло та опрацьовано 927 звернення громадян, у т.ч.:
- через Урядову «гарячу лінію» - 281 звернення;
- з особистого прийому - 381 звернення;
- поштою/електронною поштою – 4 та 19 звернень відповідно;
- шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті – 19 звернень;
- засобами телефонного зв’язку – 191 звернення;
- через органи влади вищого рівня – 32 звернення.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (1560 звернень), надходження звернень громадян зменшилось на 633 звернення, або на 40,58 %.
У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 32 колективних):
- 881 заяв;
- 1 пропозиція;
- 45 скарг.
За загальними підсумками розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 189 звернень;
- дано роз'яснення – 707 звернень;
- термін розгляду припадає на наступний період - 3 звернення;
- перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону – 24 звернення;
- припинено листування відповідно до статті 8 Закону – 4 звернення.
У вирішенні жодного звернення не відмовлено.
Найчастіше громадяни звертались з питань:
- соціального захисту населення – 324 звернення (34,95 %);
- комунального господарства – 263 звернення (28,37 % від загальної кількості звернень);
- з інших питань – 243 звернення (26,21 %);
- житлова політика – 55 звернень (5,93 %);
- охорони здоров’я - 10 звернень (1,06 %);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 7 звернень (0,76 %);
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 7 звернень (0,76 %);
- аграрної політики і земельних відносин – 4 звернення (0,43 %);
- екології та природних ресурсів - 3 звернення (0,32 %);
- праці і заробітної плати - 2 звернення (0,22 %);
- культури та культурної спадщини, туризму – 2 звернення (0,22 %);
- освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 2 звернення (0,22 %);
- транспорту і зв’язку - 1 звернення (0,11 %);
- молоді, фізичної культури і спорту - 1 звернення (0,11 %);
- обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 1 звернення (0,11 %);
- державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 1 звернення (0,11 %);
- діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення (0,11 %).
У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.
За 2024 рік від даної категорії громадян надійшло 102 звернення, а саме:
- багатодітних сімей (2 звернення);
- одиноких матерів (3 звернення);
- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (97 звернень).
Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.
Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.