Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради за І півріччя 2025 року
Інформаційно-аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
в Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради
Покровського району Донецької області
за І півріччя 2025 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради (далі - установи) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом І півріччя 2025 року на розгляд до установ надійшло та опрацьовано 1397 звернень громадян, у т.ч.:
- через Урядову «гарячу лінію» - 127 звернень;
- з особистого прийому - 762 звернення;
- електронною поштою – 6 звернень;
- шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті – 15 звернень;
- засобами телефонного зв’язку – 479 звернень;
- через органи влади вищого рівня – 8 звернень.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (297 звернень), надходження звернень громадян збільшилось на 1100 звернень.
У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 8 колективних) 1397 заяв;
За загальними підсумками розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 44 звернення;
- дано роз'яснення – 1336 звернень;
- термін розгляду припадає на наступний період - 9 звернень;
- перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону – 4 звернення;
- припинено листування відповідно до статті 8 Закону – 4 звернення.
У вирішенні жодного звернення не відмовлено.
Найчастіше громадяни звертались з питань:
- з інших питань – 765 звернень (54,76 % від загальної кількості звернень);
- соціального захисту населення – 313 звернень (22,41 %);
- житлова політика – 197 звернень (14,11 %);
- комунального господарства – 96 звернень (6,87 %);
- охорони здоров’я - 12 звернень (0,86 %);
- екології та природних ресурсів - 5 звернень (0,36 %);
- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 3 звернення (0,21 %).
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 2 звернення (0,14%);
- діяльності підприємств і установ - 1 звернення (0,07):
- аграрної політики і земельних відносин – 1 звернення (0,07 %).
- транспорту і зв’язку - 1 звернення (0,07 %);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації 1 звернення (0,07 %).
У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.
За І півріччя 2025 року від даної категорії громадян надійшло 16 звернення, а саме:
- багатодітних сімей (3 звернення);
- одиноких матерів (2 звернення);
- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (11 звернень).
Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.
Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.