Добропільська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформаційно-аналітична довідка  про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради за І півріччя 2025 року

Дата: 24.06.2025 08:37
Кількість переглядів: 5

Інформаційно-аналітична довідка

 про підсумки роботи зі зверненнями громадян

в Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради

Покровського району Донецької області

за І півріччя 2025 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради (далі - установи) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом І півріччя 2025 року на розгляд до установ надійшло та опрацьовано 1397 звернень громадян, у т.ч.:

  • через Урядову «гарячу лінію» - 127 звернень;
  • з особистого прийому - 762 звернення;
  • електронною поштою – 6 звернень;
  • шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті – 15 звернень;
  • засобами телефонного звязку – 479 звернень;
  • через органи влади вищого рівня – 8 звернень.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (297 звернень),  надходження звернень громадян збільшилось на 1100 звернень.

У загальній кількості звернень, що надійшли (у т.ч. 8 колективних) 1397 заяв;

За загальними підсумками розгляду звернень громадян:

  • вирішено позитивно – 44 звернення;
  • дано роз'яснення – 1336 звернень;
  • термін розгляду припадає на наступний період -  9 звернень;
  • перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону – 4 звернення;
  • припинено листування відповідно до статті 8 Закону – 4 звернення.

У вирішенні жодного звернення не відмовлено.

Найчастіше громадяни звертались з питань:

- з інших питань – 765 звернень (54,76 % від загальної кількості звернень);

- соціального захисту населення – 313 звернень (22,41 %);

- житлова політика – 197 звернень (14,11 %);

- комунального господарства – 96 звернень (6,87 %);

- охорони здоров’я - 12 звернень (0,86 %);

- екології та природних ресурсів - 5 звернень (0,36 %);

- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва –  3 звернення (0,21 %).

- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 2 звернення (0,14%);

- діяльності підприємств і установ - 1 звернення (0,07):

- аграрної політики і земельних відносин – 1 звернення (0,07 %).

- транспорту і зв’язку - 1 звернення (0,07 %);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації 1 звернення (0,07 %).

У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.

За І півріччя 2025 року від даної категорії громадян надійшло 16 звернення, а саме:

  • багатодітних сімей (3 звернення);

- одиноких матерів (2 звернення);

- інвалідів І, ІІ, ІІІ, груп (11 звернень).

Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.

Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь