Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради за 9 місяців 2025 року
Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян
в Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради Покровського району Донецької області за 9 місяців 2025 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) у Добропільській міській військовій адміністрації, Добропільській міській раді та її виконавчому комітеті, виконавчих органах міської ради (далі - установи) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом 9 місяців 2025 року на розгляд до установ надійшло та опрацьовано 2191 звернення громадян, у т.ч.:
- через Урядову «гарячу лінію» - 209 звернень;
- з особистого прийому - 843 звернення;
- електронною поштою – 12 звернень;
- шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті – 34 звернення;
- засобами телефонного зв’язку – 1079 звернень;
- через органи влади вищого рівня – 14 звернень.
У загальній кількості звернень, що надійшли - 14 колективних, разом 145 підписів.
За загальними підсумками розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 68 звернень;
- дано роз'яснення – 2100 звернень;
- термін розгляду припадає на наступний період/очікування остаточної відповіді - 10 звернень;
- перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону – 9 звернень;
- припинено листування відповідно до статті 8 Закону – 4 звернення.
У вирішенні жодного звернення не відмовлено.
Найчастіше громадяни звертались з питань:
- з інших питань - 1140 звернень (52,03 %);
- соціального захисту населення – 560 звернень (25,56 %);
- житлової політики – 296 звернень (13,51 %);
- комунального господарства - 148 звернень (6,75 %);
- охорони здоров'я – 20 звернень (0,91 %);
- екології та природних ресурсів – 6 звернень (0,27 %);
- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 4 звернення (0,18 %);
- сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей - 4 звернення (0,18 %);
- аграрної політики і земельних відносин – 3 звернення (0,14 %);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 звернення (0,14 %);
- діяльності органів місцевого самоврядування – 2 звернення (0,1 %);
- транспорту і зв'язку – 1 звернення (0,04%);
- фінансової, податкової, митної політики – 1 звернення (0,05 %);
- праці і заробітної плати– 1 звернення (0,05 %);
- діяльності місцевих органів виконавчої влади– 1 звернення (0,05 %);
- діяльності підприємств та установ – 1 звернення (0,05 %).
У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам від найменш соціально захищених категорій, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади щодо задоволення життєвих потреб.
За 9 місяців 2025 рік від даної категорії громадян надійшло 60 звернень, а саме:
- багатодітних сімей (3 звернення);
- одиноких матерів (3 звернення);
- особи з інвалідністю І, ІІ, ІІІ, груп та внаслідок війни (54 звернення).
Ці категорії громадян найчастіше звертаються з питаннями надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, забезпечення ремонту житла.
Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав інтересів виконано в повному обсязі.
